سلام پزشک اوما و دوستان خاهرم سه ماهه پریود نمیشه آزمایش بتا هم منفی بوده دکتر بهش قرص مدروفم ۵ میخوره شبی دوتا. چند روزه میخوره ولی هنوز پریود نشده . چه توصیه ای دارین؟
0
1400/01/15
سوال کننده

اینم سونوش
0
1400/01/15
الناز Fdr
سلام عزیزم خوبی از بعده قطع قرص دوفامد تا 14 روز بعد پریود میشه
0
1400/01/15
سوال کننده
خاهرم ۲۸ سالشه
0
1400/01/15
سوال کننده
امیدوارم آخه تخمدانهاش بزرگ شده
0
1400/01/15
الناز Fdr
مطمئن باش پری میشه. آخه منم پلی کیستیک هستم هر ماه با دوفامد و دوفاستون پریود میشم
0
1400/01/15
الناز Fdr
اصلا اگه این قرص رو نخورم پری نمیشم
0
1400/01/15
سوال کننده
خاهرم اولین باره اینطوری شده یه کم نگرانه دکتر دعواش کرد تا حالا کجا بودی
0
1400/01/15
الناز Fdr
تخمدان پلی کیستیک همینه دیگه بهش بگو بیخیال باشه و بسازه باهاش چون درمانی نداره.
0
1400/01/15
الناز Fdr
ازدواج کرده؟
0
1400/01/15
سوال کننده
آره یه بچه داره
0
1400/01/15
الناز Fdr
خب تخمدانش کیست ریز اورده و تنبل شده برا همین پریود نشده
0
1400/01/15
الناز Fdr
بهش بگو قرص اينوسيتول بخره مخصوص رفع کیست. تخمدان هست مصرف کنه بادکش تخمدان کنه و ورزش کنه
0
1400/01/15
الهی ب امید خودت
سلام عزیزم منم همینجوری شدم اسفند رفتم سونو گفت تنبلی تخمدان دارم البته قبلا نداشتم تا مهر منظم بود یهو بهم ریخت
0
1400/01/15
الهی ب امید خودت
الان سی وچهار دوره ام ولی پری نشدم هنوز
0
1400/01/16
پزشک اوما
سلام در سونو تنبلی تخمدان گزارش شده است ، قرص مدروفم را تا ده شب بخوره بعد از قطع کردن پریود خواهد شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



866

