Ooma
پرسش (1400/01/15):

پریود نشدن بعد سه ماه

سلام پزشک اوما و دوستان خاهرم سه ماهه پریود نمیشه آزمایش بتا هم منفی بوده دکتر بهش قرص مدروفم ۵ میخوره شبی دوتا. چند روزه میخوره ولی هنوز پریود نشده . چه توصیه ای دارین؟

اینم سونوش
اینم سونوش
سلام عزیزم خوبی از بعده قطع قرص دوفامد تا 14 روز بعد پریود میشه
خاهرم ۲۸ سالشه
امیدوارم آخه تخمدانهاش بزرگ شده
مطمئن باش پری میشه. آخه منم پلی کیستیک هستم هر ماه با دوفامد و دوفاستون پریود میشم
اصلا اگه این قرص رو نخورم پری نمیشم
خاهرم اولین باره اینطوری شده یه کم نگرانه دکتر دعواش کرد تا حالا کجا بودی
تخمدان پلی کیستیک همینه دیگه بهش بگو بیخیال باشه و بسازه باهاش چون درمانی نداره.
ازدواج کرده؟
آره یه بچه داره
خب تخمدانش کیست ریز اورده و تنبل شده برا همین پریود نشده
بهش بگو قرص اينوسيتول بخره مخصوص رفع کیست. تخمدان هست مصرف کنه بادکش تخمدان کنه و ورزش کنه
سلام عزیزم منم همینجوری شدم اسفند رفتم سونو گفت تنبلی تخمدان دارم البته قبلا نداشتم تا مهر منظم بود یهو بهم ریخت
الان سی وچهار دوره ام ولی پری نشدم هنوز
سلام در سونو تنبلی تخمدان گزارش شده است ، قرص مدروفم را تا ده شب بخوره بعد از قطع کردن پریود خواهد شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.