Ooma
پرسش (1400/01/15):

بررسی Tsh و T4

با سلام.لطفا میشه آزمایش منو بررسی کنید.سپاسگزارم

بررسی Tsh و T4
نرماله عزیزم
احتمالا بخاطرtshبگه دکترت ک روزی1چهارم لووتیروکسین بخوری
یعنی کم کاری تیروئید دارم؟؟؟😔
با توجه به رنج آزمایشگاه نرمالی
نرمالی ولی اگه پایین تر بیاد بهتره
سلام
میگما من فردا باید لتروزل شروع کنم
نوشته روزی ۲ تا یعنی دوتاییشو باهم بخورم؟
داروخانه یا دکتر نگفت چجور بخوری؟
معمولا 12ساعتی1دونه میگن
ولی باهمم بخوری مشکلی نداره
نه نوشته از روز سوم تا ۷ روزی ۲ عدد
من کلومیفن باهم میخورم
باهم بخور اگه دچار عوارضش نشدی بقیشم 2تا باهم بخور
بنده خدارو نترسون
پرکار نیست ک
عزیزم من 2.9 بودم دکتر بهم قرص لووکسین داد
کسی رو نترسوندم، بعدم ایشون پیشگیری کنه ک بهتره
و لازم ب ذکره ک ایشون رو ب کم کاره تیروییدشون
احتمالا دکتر 1چهارم قرص بده ک فک نکنم کسیا بکشه
توی بارداری فک کنم رنج تیروئید متفاوت هست
سلام نرمال. است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه