Ooma
پرسش (1400/01/15):

آزمایش خون هفته ۲۴

سلام ، برای آزمایش هفته ۲۴ باید چیکار کنم؟
همون آزمایشیه که چند مرحله میگیرن؟
باید ناشتا باشیم؟

اگ منظورت ازمایشات تست تحمل گلوکزه ک بله باید ناشتا باشی
چند بار خون میگیرن؟ هر چند ساعت؟
ی یساعته با یه دوساعته
یعنی ۳ بار خون میگیرن؟
واسه من ک سه بار خون گرفتن
3تا خون
میدی
یکی اول بار، یکی هم 1ساعت بعد خوردن پودر و یکی هم 1ساعت بعدش
ازمایش ادرار هم هست ک قبل از خون میگیرن
آها و تو این مدت به جز پودره هیچی هم نباید بخوریم؟
ادرارم پس هست 🤔
بله ناشتا هست
8ساعت قبلشم دیگ چیزی جز آب نباید بخوری
مثل بقیه آزمایشا شبم از ۸ نباید چیزی بخوریم؟
بله. حتی اگه روز قبلشم شیرینیجات نخوری بهتره
بسیار عالی دوستان
ممنون از توضیحاتتون 🌹🌹🌹
اول ادرار میگیرن،بعد جواب اون10دیقه بعدش میاد ک باید بعد از خون بدی3بار
سلام اولی رو ناشتا باید باشی بعدی رو بایدداز ازمایشگاه بپرسی ب من گفت صبحانه بخور
پودر خوردم س تا خون گرفتن ی ادرار
من شب قبلش از ۹ونیم چیزی نخوردم.اول نمونه ادرار بعد خون گرفتن.محلول و دادن گفتن ۵ دقیقه ای بخور و بهمون اطلاع بده .ی ساعت بعد دوباره خون گرفتن گفتن دوبارع ی ساعت دیگ بیا ک خون گرفتن و ی نمونه ادرار
این آزمایشو از همه میگیرن ؟
سلام بله برای تست تحمل گلوکز باید ناشتا بود
بله همه باید انجام بدن .
ناشتا باشی . اول آزمایش ادرار میگیرن ، بعد خون ، بعد یه پودر میخوری یه ساعت بعد از خوردن پودر دوباره خون میگیرن ، دوباره دو ساعت بعد از خوردن پودر یه خون دیگه میگیرن
ممنون از همه دوستان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.