Ooma
پرسش (1400/01/15):

سلام ازمایش قند ودوساعت بعد صبحانه

سلام خدمت دوستان وپزشک محترم خوبین امروز ازمایش قند ناشتا با دوساعت بعد صبحانه دادم بی زحمت بگین خوبه یا بالاست ممنون

عکسش کو
دیر میاد عزیزم
سلام ازمایش قند ودوساعت بعد صبحانه
الان اومد
قند ناشتات خوبه
دوساعتت یکم پایینه
ولی درکل خوبه
اخه بعضی روزا میره بالا قند ناشتام
باید مراعات کنی عزیزم
سلام قند خون خوبه فقط کمی رژیم غذایی رعایت بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.