Ooma
پرسش (1400/01/15):

سونو ان تی منو ببینین

سلام خانمها سونو ان تی منو ببینین خوبه ؟
دکتر سونو گفت جز بچه هایی هست که اذیتمون نکرد خوبه همه چی 😍😻👶
ببینین جنسیت رو حدس میزنین؟
جواب آزمایش خون غربالگری دو روز دیگه میدن با هم میبرم پیش دکتر

سونو ان تی منو ببینین
سونو ان تی منو ببینین
سونو ان تی منو ببینین
خداروشکر خوبه همه چی
مرسی مهدیه جون💖
مبارکه عزیزم خودش حدس نزد برات
انگار دختره ظریفه😍
مرسی فاطمه جون نه نگفت چیزی
یکمی زود رفتی من دیروز رفتم حدس زد گفت پسره
دکتر به تاریخ امروز نوشته بود
اشکال نداره انومالی میفهمی😍
😍😻 خدا حفظش کنه 👶💖
ان شاءالله 💖💖


مرسی عزیزم
مبارک باشه فک کنم دختره
مبارکه عزیزم بسلامتی و دل خوش بغلش بگیری🤱
مبارکه به سلامتی باشه گلم
مرسی عزیزای دل 💖💖💖
بعضیا کلا تو ان تی چیزی نمیگن برا منم نگفت
کجا زود رفته برا من تازه آنومالی رفتم متوجه نشد جنسیت رو دوباره هفته بعدش برا جنسیت رفتم 😄
سلام نرمال است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه