Ooma
پرسش (1400/01/15):

یبوشت نوزاد ۳ ماهه

سلام دوستان پسرم ۳ ماهشه از اول ک ب دنیا اومد نفخ شدید داشت شکرخدا با هزار و یک داروی گیاهی و شیمیایی و یا با گذر زمان نفخش خیلی کمتر شده اما یبوست داره ۳ روز یبار اونم ب زور شیاف و وازلین اینا راش میندازم چون خیلی اذیت میشه روعن بادام شیرین و خاکشیر و... اینام امتحان کردم تاثیر نداره چیکار کنم.البته باد شکمشو میده بیرون ولی خیلی زور میزنه وقتی نتیجه نمیده گریه میکنه شیر خودمو میخوره ب علاوه روزی ۶۰ میل سوپرامیل

بچه منم ۳ رپز پی پی نکرده
شیر خودمو میخوره شبا یه وعده ۹۰ تا شیر خشک ببلاک ار میدم
میگن تا ۷ روز اگه اذیت نشن عادیه ولی خب پسر من خیلی اذیت میشه
عزیزم ترنجبین دم کن بهش بده
عزیزم عرق کلپوره بگیر بخور هم شیرت صاف می‌کنه هم پسرت دل درد نمیشه و شکمش کار می‌کنه راحت
اینم دادم بهش اثری نداشت
عرق کلپوره درسته؟؟
سلام کار کردن شکم هر 5 روز یکبار تا شروع غذا اشکالی ندارد.هر سه روز یکبار شیاف گلیسرین استفاده کنید ،۶۰ سی سی آب ولرم هم بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه