سلام دوستان پسرم ۳ ماهشه از اول ک ب دنیا اومد نفخ شدید داشت شکرخدا با هزار و یک داروی گیاهی و شیمیایی و یا با گذر زمان نفخش خیلی کمتر شده اما یبوست داره ۳ روز یبار اونم ب زور شیاف و وازلین اینا راش میندازم چون خیلی اذیت میشه روعن بادام شیرین و خاکشیر و... اینام امتحان کردم تاثیر نداره چیکار کنم.البته باد شکمشو میده بیرون ولی خیلی زور میزنه وقتی نتیجه نمیده گریه میکنه شیر خودمو میخوره ب علاوه روزی ۶۰ میل سوپرامیل
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



439
1400/01/15





