منم اونجوریم
میرم دستشویی خوب میشم
یه دفعه گرفت بدجوررفتم بیمارستان گفت احتمال زایمان زودرس هست
اماخداراشکر زایمام نکردم،سرم اینا زدن خوب شدم
گفتن بروخونه استراحت کن تاوقت زایمانت برسه
البته برامن دوقلونیست
ینی منم برم بیمارستان یابرم پیش دکترم؟
برو بیمارستان امپول جلوگیری از زایمان زودرس میزنن بگو دکترت برا ریه نی نی هات بتامتازون یا پروژسترون برات تجویز کنه من دقیق نمیدونم ولی حتما برو
حالاالان به دکترم پیام میدم
عزیزم منم دقیقا ماه اخرم همین بودم.چنان دلپیچه میگرفتیم تا دسشویی هم نمیرفتم اروم نمیشدم
سلام، منم دوروز بود اینطوری بودم و واقعا دلپیچه همراه با دفع بودا، دیگه امروز خوبم
بری بهتره
ضررنداره ک
بمن گفتن چرازودترنیومدی
ولی مایعات زبادبخور آب بدنت کم نشه
سلام اگر دل پیچه دارید که قرص هیوسین بخورید و بهتره که به پزشک مراجعه کنید