فقط باید به موقع بخوری تا قبل از شش ماهگی بچه بهترین راهه
ولی کاش الان که پری شدی بری آی یو دی بذاری
قرص بخورم پریودیم منظم میشه؟
بچه من شیرخشکی هست دکتر ب من قرص مارلین دادولی اصلا نپرسید شیر خودتا میخوره یا شیر خشک
وقتی قرص میخوری حالت بد نمیشه؟
ببین قرص شیردهی هیچ عارضه ای نداره
ن ولی دیشب اخرین قرصما خوردم الان ب شدت زیر دلم درد میکنه واحساس پریودی دارم هنوز 24ساعت از خوردن قرصم نگذشته نمیدونم چیکار کنم
الان قرص شیردهی بخورم پریودیم قط میشه؟
تا چندساعت بعدنخوردن پریود میشی
نباید چیز سنگین بلند کنی تا دوماه باید جلوگیری کنی ک تکون نخوره
میگن بعداز 4یا 5روز ک قرصا تموم میشه پریود میشی
سلام تا چند سیکل بی نظمی پریودی بعد از زایمان طبیعی است نگران نباشید ، میتونید تا شش ماهگی از قرص لاینسترول استفادع کنید