سلام
من پنج ماه پیش دستگاه گذاشتم و الان سه ماه هست پریودیام منظم شده امروز پنج روز از موعدم میگذره ولی اصلا نشونه ای از پریودی ندارم دیروز بیبی چک گذاشتم هم منفی بود به نظرتون چی کار شده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



522
1400/01/15




