Ooma
پرسش (1400/01/14):

میشه لطفا به سوالم جواب بدید؟

سلام ببخشید میخواستم ببینم قرص مفنامیک اسید در زمان شیردهی مشکل نداره مصرف بشه

نه اشکال نداره
فقط جلوگیری رو خیلی رعایت کن ک حامله نشی
سلام خیر مشکلی ندارد.
تا چن وقت بعد زایمان امکان حاملگی زیاده؟
من امروز ۴۲ روزه از زایمانم میگذره پاک شده بودم دوباره ۵ روزه خونریزی زیاد دارم با دل دردشدید دکترم گفت تیتراژ بتا بده گفتم اخه نزدیکی نداشتم گفتم ربطی به نزدیکی نداره
نه من بعد زایمان دکتر خودش داد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه