عزیزم قطره بریز، خودش عطسه میکنه تمیز میشه بینیش
قطره سدیم کلراید بگیر توهر سوراخ بینیش دوتا قطره بریز بعدش با فین گیر دماغشو تمیز کن
عزیزم از شیر خودت بریز توی بینیش بهتر از قطره س
قطره نخر اسپریشو بخر که راحت براش بزنی عالیه
یه قطره مخصوصم هس اسمش یادم رفته میریزی رو بالیشتش دماغش باز میشه
سلام با فین گیر تخلیه کنید و دستگاه بخور بگذارید و از قطره کلرید سدیم استفاده کنید