سلام
دخترم سرما خورده آبریزش داره و سرفه های خلط دار میکنه یکمم تب داره بهش استامینوفن میدم و شربت گایافنزین اما بهتر نشده
دکترش مطب نبود که توی تعطیلات ببرم الان دوروزه اینجوریه امروز هم تماس گرفتم مطب نبودن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



423
1400/01/14



