سلام میتونه این علائم خفیف کرونا هم هم باشه , شربت مترونیدازول و سفکسیم روزی دوبار تا یک هفته و پودر پدی لاکت و تب بر خواهد بود. ولی درصورت اسهال شدید، بی حالی، تب بالای 4 روز و کم آبی بدن نیاز به بستری خواهد بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.