سلام تو اقدام این چیزا طبیعیه و نشونه خوبیه یعنی رحم داره آماده میشه احتمال زیاد حامله میشی زود
عزیزم برای من ماه اول اقدام گرفت و بعد ۱۰ روز بی بی چکم مثبت شد هنوزم امیدی هست😘
فقط اگ پریود شدی ب قول دوستمون ناراحت نشی چون تازه اقدامی اینا میگن طبیعیه
صبر کن ممکنه باردار یاشی ان شاالله
عزیزم من بعد ۱۳ روز بیبی چکم منفی شد رفتم آز مثبت بود.چند روز دیگه ام صبر کن انشالله باردار باشی
سلام سه چهار روز دیگه صبر کنید اگر خونریزی نداشتی مجدد تیتر بتا بده
بچه ها من امروز پریود شدم بدون هیچ گونه دردی بر خلاف ماه هایی ک اقدام نداشتم و اون همه درد میکشیدم تا پریود بشم.
برام دعا کنید این ماه م میشه ماه دوم اقدام ب نتیجه برسم،🤲🤲🙏🙏❤️❤️