سلام خانم دکتر اومایی وقتون بخیر .سوال منو جواب بدین ممنون میشم .واژنم الان 3روزه خارش والتهاب قرمزی داره تکرار ادرار دارم زیاد .یه دارویی بهم بگین بگیرم استفاده کنم.درضمن ژل بهداشتی هم استفاده کنم چطوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



377
1400/01/13


