سلام دوستان من هفته 14 هستم و یکم درد داخل واژن دارم خیلی زیاد نیست ولی گاهی وقتا یکم درد میگیره و خوب میشه
بنظرتون خطرناک نیست؟
3 4 روزه اینجوریم و اگر خطرناکه برم سریع دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



672
1400/01/13



