با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من 7روزه سزارین انجام دادم سینه هام هنوز شیر ندارن البته با تحریک کردن یه دو سه قطره درمیاد نه بیشتر شیر افزا هم استفاده کردم جواب ندادخواهشااگه کسی اطلاعات مفیدی داره راهنمایی کنید سپاسگزارم
0
1400/01/13
neda 🌹
بچه رو بزار زیر سینت تا اون مک بزنه شیرت بیاد با شیر دوش دستی فایده نداره . اگه شیر دوش برقی گیرت بیاد بهتره . ولی هر چی بچه بیشتر مک بزنه مجاری شیر بیشتر باز میشه شیرت میاد . مایعات زیاد بخور .آبگوشت ،کله پاچه، ماکارانی امتحان کن ببین چی شیرتو زیاد میکنه . روغن محلی هم خوبه
0
1400/01/13
سوال کننده
همه این راهها را امتحان کردم به جز شیر دوش برقی
0
1400/01/13
neda 🌹
بچت سر وقت بدنیا اومد یا زودتر
0
1400/01/13
سوال کننده
اونم بیمارستان میرم میگن مسئولش بعد از سیزده بدر میاد
0
1400/01/13
🌻leyla 🌼
ی لیوان شیرداغ با ی زرده تخم مرغ و ی قاشق عسل قاطی کن بخور
بدمزه هم نیست مزه شیرعسل میده
سریع شیرت میاد.
این شیرمنو اورد
بدمزه هم نیست مزه شیرعسل میده
سریع شیرت میاد.
این شیرمنو اورد
0
1400/01/13
سوال کننده
سزارین 38هفته
0
1400/01/13
دریا وخورشید
پودر زیره سبز بگیر با دانه رازیانه توی قوی دم کن با نبات بخور شیرت فوران میکنه در ضمن سوتین هم نزن
1
1400/01/13
amene 💖mirzaiy💖
اگه یه شیر خوره دیگه دارین بده سینتو مک بزنه سریع مجاریع باز میشه
0
1400/01/13
amene 💖mirzaiy💖
خواهر من به بچه دوست داداشمم شیر داد زود شیرش راه افتاد
0
1400/01/13
nahid nt
تو این چند روز اگه خیلی چیزای گرم خوردی
حتما شیرت به خوراک سرد میاد
مک اینجوری بودم رازیانه هم به بعضیا نمیسازه
حتما شیرت به خوراک سرد میاد
مک اینجوری بودم رازیانه هم به بعضیا نمیسازه
0
1400/01/13
Sahar 👨👩👧💑
منم تا ۸ روز اول بچم سینه م رو نمیگرفت مجاری شیر بسته بود حتی سینه م از شیر آبسه کرده بود
بعد یه بچه ۴ ماهه آر بچه های فامیلمون سینه م رومک زد مجاریم باز شد خداروشکر بعدش بچه م سینه م رو گرفت
بعد یه بچه ۴ ماهه آر بچه های فامیلمون سینه م رومک زد مجاریم باز شد خداروشکر بعدش بچه م سینه م رو گرفت
0
1400/01/13
Sahar 👨👩👧💑
منم قرص لاکتاول و قطره شیرافزا و دمنوش رازیانه استفاده میکردم
خرما هم زیاد میخوردم
خرما هم زیاد میخوردم
0
1400/01/13
❤مریم باانو❤ .
سلام عزیزم قدم نورسیده ات مبارک😍😘
0
1400/01/13
کتی م
اصلا نترس برا منم تا روز دهم الی پانزدهم شیر کم بود مادرم مجبور شد به نوزادم آب قند بده ولی بالاخره شیرم سرازیر شد دلستر و شیرافزای گالاکتومید خوردم
0
1400/01/14
پزشک اوما
سلام قرص لاکتاول بخورید ، زیر دوش آب گرم سینه را ماساژ دهید ، سوپ جو و گندم زیاد بخورید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



492

