هنوز زیاد نیست ولی عفونتشو میبینم رو لوزم . چیکار کنم بیشتر نشه قبلا عفونت لوزه گرفته بودم خیلی بد بودو کلی عفونت کرده بود
از دیشبه هم گلوم درد میکنه .میتونم خشک کن بخورم ؟ یا قرص سرما خوردگی ؟چیکار کنم خوب شه بدتر تشه
۷ ماهمه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



549
1400/01/12




