من سربارداری قبلم همش گیلوم خلط داشت تااین بارداریم همچنان گلوم خلط داره هنوزم ازبین نرفته😑
آخه صدام خیلی قشنگ بود الا ی جوری شده
اخ من انقدداغون شدم زاییدم خوب شد شکرخدا
از من ک خوب نشد ولی بهتر شد ب مرور
من بعد زایمانم فک میکردم درست بشه ولی نشد
ولی خب من بعدازدواجم دیگ کارمو ول کردم
عه چ جالب منم ی سری پیشنهاد کار واسه دوبله صداو سیما داشتم بابام نزاشت 😔
ولی خب الا دوستام میگن صدات خش داره انگار
سلام تغییر صدا در بارداری طبیعی است و بعلت تورم و پر خون شدن تارهای صوتی است ،گاهی هم بعلت رفلاکس میتونه باشه اگر سه ماه بعد از زایمان این مشکل از بین نرفته بهتره با متخصص گوش حلق بینی مشورت کنید