سلام خانما
ببخشید من ما اول اقدامم یکم تازه وارد و ناشی ام. اینجا کسی بوده ک چند روز بعد از تاخیر بی بیش مثبت بشه؟؟؟؟؟
من امروز روز پنجم موعدمه
دیروز بی بی زدم منفی بود
دل درد و کلا دردای آنچنانی ام ندارم.فقط یکم حس پری مخصوصا دیروز و ترشح سفید و رگه های آبی روی سینه دارم.
میشه اگه کسی تجربه ای داره بهم بگه.ممنون میشم
پرسش (1400/01/12):
خانما ی لحظه میشه بیاین این تاپیک
772
30
1400/01/12
سوال کننده
0
1400/01/12
گل مریم
برو ازمایش بده
0
1400/01/12
🍃🌵Zahra🌱 .
تاحالا انقد تاخیر داشتی
0
1400/01/12
🍃🌵Zahra🌱 .
من بعده ۵ روز زدم بیبیم مثبت پررنگ شد
0
1400/01/12
سوال کننده
ن دوره هام بین ۲۹ و ۳۰ روزه
اولین باره
اولین باره
0
1400/01/12
سوال کننده
من دیروز زدم چهارمین روز ک منفی شد
0
1400/01/12
زهرا سمیری
مشکلی نی چون تازه اقدامی نشانه خوبیه انشالله ماه بعدباردارمیشی
0
1400/01/12
سوال کننده
تا چند روز تاخیر هنوز امکان داره هاله بندازه؟؟
0
1400/01/12
جیران ف
سلام بخاطرتغییرفصله من این ماه دور روزتاخیرداشتم بعدپریودشدم ان شاالله ازشما باردارباشی
0
1400/01/12
زهرا سمیری
بعضیا دیرلقاح میگیره بخاطرهمین بی بی شون منفی میشه
0
1400/01/12
زهرا سمیری
من یه روزقبل موعدم بی بی زدم که منفی شد بعدموعدم ۳روز مثبت شد
0
1400/01/12
tandis rezaee
گلم تو اقدام ممکنه پریودی نامنظم بشه
ولی خو اگه پری نشدی یه ازمایش خون برو
ولی خو اگه پری نشدی یه ازمایش خون برو
0
1400/01/12
الهه ...
منم ماه اول اقدام دوهفته دیر تر پریود شدم
0
1400/01/12
min@ m
من بعد از ۶ روز مثبت شد
0
1400/01/12
سوال کننده
اا
قبلش زده بودید ک ببینید منفیه یا ن؟
قبلش زده بودید ک ببینید منفیه یا ن؟
0
1400/01/12
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
عزیزم ماه اول اقدام طبیعیه منم ۴ روز تاخیر داشتم ولی بعدش پریود شدم انشاالله هر چه زود تر بی بی مثبتتو بزاری
0
1400/01/12
سحر بانو
مال من تا ده روز از موعدم نگذره بی بی مثبت نشون نداد
0
1400/01/12
سوال کننده
بی بی میزدین و منفی بود قبلش؟
0
1400/01/12
سحر بانو
منم همون ماه اول اقدام باردارشدم شکرخدا پس نگران نباش صبر کن
0
1400/01/12
سحر بانو
اره تو این بارداریم نزدم ولی بارداری قبلیم هفت روز گذشته بود سه تا زدم هی منفی بود اخر روز دهم مثبت شد
تو این بارداریم دیگه تزدم تا دوازده روز گذشت بعد زدم
تو این بارداریم دیگه تزدم تا دوازده روز گذشت بعد زدم
0
1400/01/12
سوال کننده
آهان
بسلامتی عزیزم انشالله ک نی نی تون سالم و سلامت بیاد بغلتون،😘😘
برا منم دعا کنید
بسلامتی عزیزم انشالله ک نی نی تون سالم و سلامت بیاد بغلتون،😘😘
برا منم دعا کنید
0
1400/01/12
سحر بانو
انشاالله عزیزم.
شمام انشاالله بارداری
شمام انشاالله بارداری
0
1400/01/12
سحر بانو
قبلش پیشگیری از چی استفاده میکردی؟
0
1400/01/12
سحر بانو
قرص یا طبیعی
0
1400/01/12
سوال کننده
کاملا طبیعی
الانم هیچ دردی ندارم جز کمی درد کمر قسمت پایین
هرزگاهی ترشح دارم سفید و بی بو
دیروزم حس پری داشتم ک همین ترشح میومد
الانم هیچ دردی ندارم جز کمی درد کمر قسمت پایین
هرزگاهی ترشح دارم سفید و بی بو
دیروزم حس پری داشتم ک همین ترشح میومد
0
1400/01/12
سحر بانو
منم ترشح داشتم سفید و بدون بو بدون خارش خوشبین باش انشاالله که بارداری
1
1400/01/12
سوال کننده
ممنونم.انشالله هر چی خاست خداست و صلاحمه🤲🤲🌹🌹
0
1400/01/13
پریا 😎
ببخشید فهیمه خانوم شما اصالتا مشهدی هستین یا ن؟چون اسم دوست منم فهیمه رحیمی.. گفتم شاید شما باشی😁
0
1400/01/13
سوال کننده
ااا چ جالب
عزیزم ن من اصفهانی ام
عزیزم ن من اصفهانی ام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ایا قرمز شدن جای واکسن طبیعیه؟
- سلام. میشه بگین آزمایش چی برام نوشتن؟
- آزمایش اسپرم نرمال چگونه است؟
- بارداری با قرص کلومیفن ۵۰
- بااین چیزا باردارم یانه؟؟؟
- به نظرتون بی بی چکم مثبته؟
- 💛💛💛خانومای گل میشه جواب سوالم رو بدین💛💛💛
- سلام. دوستای خوبم میشه جواب سوالمو بدین💛
- خانوما میشه جواب بدین به من اقدام کردم خیلی حالم گرفتس
- اقدام بارداری لکه بینی




