سلام خانومای گل . من سه ماه اول شیردهی مکمل میخوردم ریزشم انقدر زیاد نبود ولی دکترم گفته بود سه ماه بخور الان ک نمیخورم هم ریزشم خیلییییی زیاد شده هم خیلی موهام خشک شده . قرص تقویتی خوب چی میشناسید؟؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



288
1400/01/12



