Ooma
پرسش (1400/01/12):

در مورد ریزش موی شیردهی

سلام خانومای گل . من سه ماه اول شیردهی مکمل میخوردم ریزشم انقدر زیاد نبود ولی دکترم گفته بود سه ماه بخور الان ک نمیخورم هم ریزشم خیلییییی زیاد شده هم خیلی موهام خشک شده . قرص تقویتی خوب چی میشناسید؟؟؟؟

سلام عزیزم، چه مکملی میخوردی؟
من شنیده بودم که بعد از سه ماه ریزش مو شروع میشه، هیچ مکملی هم نمیخوردم و دقیقا از ماه سوم ریزش موی وحشتناکی پیدا کردم. هرجای خونه رو نگاه میکنم مو هست 😔😔😔
وای منم دقیقا تا سه ماهونیم بچه خوردم قرصو الان بچم ۴ ماهه دیگ دوهفته میشه قرصو نمیخورم همهههه جا پرمو دست میزنم به موهام میریزه باید چکار کرد ؟
یه مکمل مخصوص شیردهی و قرص آهن داده بود بهم lactawell بود اسمش . شیرافزا بود و ویتامین دی و کلسیم و ..... داشت
سلام مولتی ویتامین دوران بارداری را تا شش ماه ادامه دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه