Ooma
پرسش (1400/01/12):

سلام وخسته نباشید عزیزان .لطفا کمکم کنید

پسرم دو ماهشه دیشب تبش ۳۷ ونیم بود هر ۶ ساعت قطره استامینوفن میدم .چیکار کنم تبش بیاد پایین

دستمال بذار تو آب ولرم بکش رو کشاله رانش اگه تبش ادامه داشت هر 4 ساعت بهش قطره بده
ی دستمال نم دار بزا روی سرش
سعی کن سرو دست هاش رو خنگ نگه داری

پاهاش رو نشوری ک تب میزنه ب سرش خدای ناکرده...
اتفاقا روی سر خطر داره دکتر گفت به مویرگها فشار میاد
گلم لباسش کمتر کن لباس خنک تر بپوش...کف پاش تنش با گلاب ماساژ بده...پاشویش کن خوب میش..هر۴ساعت قطره بده
عزیزم 24ساعت اول باید هر3ونیم ساعت قطره بدی
ممنونم ازتون عزیزان
خیس ن
سر باید خنک باشه
هر ۴ساعت بده و دستمال با عرق کاسنی نمدار کن بزار رو دست و پاهاش
۳۷ ونیم که تب نیس
سلام تب نوزاد یکدفعه قطع نمیشه و ممکنه سه روز هم طول بکشه ، در این زمان ابتدا از قطره استامینوفن استفاده میشه اگر پایین نیامد از شیاف استامینوفن اطفال و بعد پاشویه با آب ولرم باید انجام بشه ، اگر تا سه روز کنترل نشد حتما باید مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه