برو بیمارستان ضربان قلبشو چک کن خیالت راحت شه
از روی شکمم ضربان اش حس میکنم....نی نی ام عرضی شده ممکنه از اون باشه؟ الان رو شمارشگر گذاشتم فعلا ۵ تا ضربه زده ولی محکم و پشت سر هم نیست
وقتی که خودتو زیاد خسته کنی یا فعالیتت زیاد باشه حرکاتو حس نمیکنی
اخه این چند روز همش استراحت بودم
عزیزم نمیخوام نگرانت کنم ولی زن داداش منم چن روز پیش حس میکرد حرکت نی نیش کم شده رفتن بیمارستان چن بار نوار قلب از بچه گرفتن گفتن خوب نیست از فرداش دوباره رفت گفتن بهتر شده بنظرم برو یه چک بکن
عزیزم چیز شیرین و مایعات بخور و به پهلوی چپ نیم ساعت دراز بکش ببین تکون میخوره
استرس خودش مانع حرکت بچه میشه من امتحان کردم
اگه خورد که هیچی اگرم نه یه نوار قلب بگیری بد نیست منم جفتم قدامیه؛قدامی کمتر حس میشه ضربه های بچه مگه بریچ باشه ممکن بچتون بریچ بوده بیشتر حس کردین الان سفالیک شده
عزیزم یه وعده کامل که خوردی مثلا نهار. ۲۰ دقیقه صبر کن بعد به پهلوی چپ دراز بکش. باید تو ۱ ساعت بین ۵ تا ۱۰ تا ضربه واضح بزنه (نبض نهها ضربه) اگه کمتر بود برو بیمارستان گلم
تکان میخوره اما حس میکنم کمتر شده مثلا تو ۳۵ دقیق گرفتم ۱۰ تا تکون خورد من نی نی ام عرضی بود همش تو پهلو لول میخورد...الان دیگه لول نمیخوره...ولی کم و بیش تکون میخوره...
سلام بعد از یک وعده غذایی یک ساعت به پهلوی چپ دراز بکشید و حرکات را بشمارید باید پنج حرکت داشته باشه اگر نبود مجدد یک ساعت دیگه بشمارید اگر باز نشد که باید سونو بدی