سلام من امشب کالری شماره زیره نصب کردم ایا شما با کالری شماری لاغر شدین؟
0
1400/01/11
شیما ع
آره عزیزم من ۵ کیلو کم کردم خیلی خوبه بهترین روش لاغری همینه
0
1400/01/11
سوال کننده
واقعا
0
1400/01/11
سوال کننده
امیدوارشدم😀
0
1400/01/11
سوال کننده
چند روز ۵ کیلو
0
1400/01/11
سوال کننده
؟
0
1400/01/11
سوال کننده
من زیره و نصب کردم
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
کالری شمار بشقاب خوبه
0
1400/01/11
سوال کننده
بعد چطوره؟
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
کالری شماری همراه تحرک و ورزش بیشتر تاثیر داره
0
1400/01/11
سوال کننده
من اصلا سر در نمیارم😅😅
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
خیلی خوبه من همیشه ازش استفاده میکنم مخصوصا وقتی میرم باشگاه
0
1400/01/11
سوال کننده
چرا کالری که میسوزونی ثبت نمیشه
0
1400/01/11
سوال کننده
چه خوب
0
1400/01/11
سوال کننده
راحتی همه چی میخوری
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
خودت میتونی ثبت کنی
0
1400/01/11
سوال کننده
اره همه چیز و ثبت کردم این اومد
0
1400/01/11
سوال کننده

0
1400/01/11
Marzieh Habibi
اره ولی مقدارش کم میشه و مواد غذایی که کالری خیلی زیاد دارن پرهیز میکنم
0
1400/01/11
سوال کننده
ولی اینایی که میسوزونم و نمیفهمم
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
خوبه همیشه سعی کن کمتر از اون کالری که مجازه غذا بخوری
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
تو قسمت فعالیت
0
1400/01/11
سوال کننده
اها
0
1400/01/11
سوال کننده
فقط زده چکار کنی چقدر کم میکنی ولی ثبت نمیشه
0
1400/01/11
سوال کننده
خداکنه لاغرشم
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
به نظرم بشقاب رو نصب کن
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
با کالری شماری من وزنم ثابت میمونه
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
تو اگه میخای وزن کم کنی ورزش هم انجام بده
0
1400/01/11
سوال کننده
اها مرسی عزیزم
0
1400/01/11
سوال کننده
یه سوال
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
یه برنامه هست تمرین ورزشی بهت میده هم برای خونه هم باشگاه خیلیم خوبه
0
1400/01/11
سوال کننده
۱۹۴۷ زیاد نیس ؟
0
1400/01/11
سوال کننده
اسمش چیه؟
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
tone and sculpt
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
من 100 کیلو بودم تو بارداریم شدم 91 کیلو
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
اره خیلی زیاده مگه چقدر تحرک داری
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
الان دیگه نرفتم وزن کنم
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
😐😐😐
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
همون بشقاب بهتره من برنامه های دیگه استفاده کردم خوب نبود
0
1400/01/11
👸mahsa .
من ۲۸ کیلو کم کردم
1
1400/01/11
سوال کننده
مرسی مرضیه جان
0
1400/01/11
👸mahsa .
من کرفس ریختم
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
😘😘
0
1400/01/11
Marzieh Habibi
کرفس هم بد نیس
0
1400/01/11
👸mahsa .
عالیه ها کلا با هر برنامه فرق نداره ولی کالری شماری عالیه
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
جاری خواهرم انقدر چاق بود الان انقدر لاغر شده که نگو
0
1400/01/11
سوال کننده
هر روز ۴۵ دقیقه تحرک و پیاده روی حالا زیاده یا نه؟
0
1400/01/11
سوال کننده
سعی کن شروع کنی ۹۰ زیاده
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
گفت برنجو حذف کردم شاید گاهی درست کنم در حد نصف ظرف بخورم نونم حذف کرده چندتا تیکه میکنه به هرمقدارش میخوره بیشتر سبزیجات
0
1400/01/11
سوال کننده
بشقاب پولیه هدفش
0
1400/01/11
فاطیما احمدی
برم خونم شروع میکنم
0
1400/01/11
سوال کننده
ولی این نه
0
1400/01/11
سوال کننده
ایوووووول با کالری شماری؟روزی چقدر ؟
0
1400/01/11
سوال کننده
کالری شماری یا رژیم گرفته
0
1400/01/11
سوال کننده
اها
0
1400/01/11
سوال کننده
ایول
0
1400/01/11
M.A .
منم با سالم خوری ۶ کیلو کم کردم توی دوماه
فکر نمیکردم انقد تاثیر داشته باشه
فکر نمیکردم انقد تاثیر داشته باشه
0
1400/01/12
Tabasom Jam
صد درصد
0
1400/01/14
bahareh rasouli
سلام من با کرفس حدود ۷ کیلو وزن کم کردم از بهمن ماه
زیره هم خوبه ولی تنها عیبش اینه که باید نت داشته باشی همیشه واسه وارد کردن خوراکی
زیره هم خوبه ولی تنها عیبش اینه که باید نت داشته باشی همیشه واسه وارد کردن خوراکی
0
1400/01/14
bahareh rasouli
البته برای اینکه بهتر و سریعتر نتیجه بگیری باید فعالیت سبک مثل رقص پیاده روی هم داشته باشی
0
1400/01/14
bahareh rasouli
سعی کن لبنیات کم چرب استفاده کنی حتی دوغ کم چرب
نوشابه زیرو
ماکارونی سبوس دار
غذاهارو حدالامکان بدون روغن درست کن
نوشابه زیرو
ماکارونی سبوس دار
غذاهارو حدالامکان بدون روغن درست کن
0
1400/01/14
bahareh rasouli
من از ۷۸ کیلو الان شدم ۷۱
ولی باید صبر و حوصله هم داشته باشین چون هر ۷ الی ۱۰ روز یه کیلو کم خواهین کرد
ولی باید صبر و حوصله هم داشته باشین چون هر ۷ الی ۱۰ روز یه کیلو کم خواهین کرد
1
1400/01/14
bahareh rasouli
برای شما ۱۹۰۰ کالری در نظر گرفته در حالیکه من ۱۰۰۰ بیشتر نباید استفاده کنم
اوایل برام سخت بود مخصوصا هفته ی اول ولی بعدش که معده ام کوچیک شد دیگه عادت کردم
الان ذاتا بخوام هم دیگه نمی تونم بیشتر از ۱۵۰۰ کالری بخورم
اوایل برام سخت بود مخصوصا هفته ی اول ولی بعدش که معده ام کوچیک شد دیگه عادت کردم
الان ذاتا بخوام هم دیگه نمی تونم بیشتر از ۱۵۰۰ کالری بخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



7029

