Ooma
پرسش (1400/01/11):

لاغری با کالری شماری امکان پذیره؟🤔🤔🤔

سلام من امشب کالری شماره زیره نصب کردم ایا شما با کالری شماری لاغر شدین؟

آره عزیزم من ۵ کیلو کم کردم خیلی خوبه بهترین روش لاغری همینه
واقعا
امیدوارشدم😀
چند روز ۵ کیلو
؟
من زیره و نصب کردم
کالری شمار بشقاب خوبه
بعد چطوره؟
کالری شماری همراه تحرک و ورزش بیشتر تاثیر داره
من اصلا سر در نمیارم😅😅
خیلی خوبه من همیشه ازش استفاده میکنم مخصوصا وقتی میرم باشگاه
چرا کالری که میسوزونی ثبت نمیشه
چه خوب
راحتی همه چی میخوری
خودت میتونی ثبت کنی
اره همه چیز و ثبت کردم این اومد
لاغری با کالری شماری امکان پذیره؟🤔🤔🤔
اره ولی مقدارش کم میشه و مواد غذایی که کالری خیلی زیاد دارن پرهیز میکنم
ولی اینایی که میسوزونم و نمیفهمم
خوبه همیشه سعی کن کمتر از اون کالری که مجازه غذا بخوری
تو قسمت فعالیت
اها
فقط زده چکار کنی چقدر کم میکنی ولی ثبت نمیشه
خداکنه لاغرشم
به نظرم بشقاب رو نصب کن
با کالری شماری من وزنم ثابت میمونه
تو اگه میخای وزن کم کنی ورزش هم انجام بده
اها مرسی عزیزم
یه سوال
یه برنامه هست تمرین ورزشی بهت میده هم برای خونه هم باشگاه خیلیم خوبه
۱۹۴۷ زیاد نیس ؟
اسمش چیه؟
tone and sculpt
من 100 کیلو بودم تو بارداریم شدم 91 کیلو
اره خیلی زیاده مگه چقدر تحرک داری
الان دیگه نرفتم وزن کنم
😐😐😐
همون بشقاب بهتره من برنامه های دیگه استفاده کردم خوب نبود
من ۲۸ کیلو کم کردم
مرسی مرضیه جان
من کرفس ریختم
😘😘
کرفس هم بد نیس
عالیه ها کلا با هر برنامه فرق نداره ولی کالری شماری عالیه
جاری خواهرم انقدر چاق بود الان انقدر لاغر شده که نگو
هر روز ۴۵ دقیقه تحرک و پیاده روی حالا زیاده یا نه؟
سعی کن شروع کنی ۹۰ زیاده
گفت برنجو حذف کردم شاید گاهی درست کنم در حد نصف ظرف بخورم نونم حذف کرده چندتا تیکه میکنه به هرمقدارش میخوره بیشتر سبزیجات
بشقاب پولیه هدفش
برم خونم شروع میکنم
ولی این نه
ایوووووول با کالری شماری؟روزی چقدر ؟
کالری شماری یا رژیم گرفته
اها
ایول
منم با سالم خوری ۶ کیلو کم کردم توی دوماه
فکر نمی‌کردم انقد تاثیر داشته باشه
صد درصد
سلام‌ من با کرفس حدود ۷ کیلو وزن کم کردم از بهمن ماه
زیره هم خوبه ولی تنها عیبش اینه که باید نت داشته باشی همیشه واسه وارد کردن خوراکی
البته برای اینکه بهتر و سریعتر نتیجه بگیری باید فعالیت سبک مثل رقص پیاده روی هم داشته باشی
سعی کن لبنیات کم چرب استفاده کنی حتی دوغ کم چرب
نوشابه زیرو
ماکارونی سبوس دار
غذاهارو حدالامکان بدون روغن درست کن
من از ۷۸ کیلو الان شدم ۷۱
ولی باید صبر و حوصله هم داشته باشین چون هر ۷ الی ۱۰ روز یه کیلو کم خواهین کرد
برای شما ۱۹۰۰ کالری در نظر گرفته در حالیکه من ۱۰۰۰ بیشتر نباید استفاده کنم
اوایل برام سخت بود مخصوصا هفته ی اول ولی بعدش که معده ام کوچیک شد دیگه عادت کردم
الان ذاتا بخوام هم دیگه نمی تونم بیشتر از ۱۵۰۰ کالری بخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه