سلام اوما.من ماه گذشته ششم پریود شدم.با توجه به برنامه اونا باید نهم باردار میشدم.سه روز از پربودن گذشته ولی خبری نیست.درد زیر شکم دارم و حتی لکه بینی هم ندارم.بیبی چک زدم منفی بود.ازمایش خون هم دادم منفی بود.خوشحال بودم که باردار هستم ولی متاسفانه منفی بود.با توجه به دردی که دارم احتمال بارداری هست؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



754
1400/01/11





