خانوما خیلی استرس دارم شنبه نوبت دکتر دارم الان سر کلاژ میکنن منو😪
0
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
چنده مگه سرویکست
0
1400/01/11
سوال کننده
۲۸
0
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره گلم بهتره سرکلاژ بشی ب ریسک بعدش نمی ارزه
0
1400/01/11
سوال کننده
ممکنه برم سونک واژینال بیشتر باشه؟
0
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
انتی چند بود سرویکست
0
1400/01/11
سوال کننده
۳۰
0
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من شنیدم واژینال کمتر از شکمی درمیاد
0
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
کاش استراحتتو بیشتر میکردی تا انومالی بیشتر میشد
0
1400/01/11
سوال کننده
جدی ای خدا من میترسم
0
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ترس نداره ک گلم،فقط پیش یه دکتر خیلی خوب برو برای سرکلاژ،بعدشم باید استراحت داشته باشی
0
1400/01/11
سوال کننده
دکتر گفت خوبه ۳۰
الان اگ استراحت کنم بالا نمیره
الان اگ استراحت کنم بالا نمیره
1
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من انتی 33 بودم استراحتمو بیشتر کردم توالت فرنگی استفاده کردم انومالی 38شد تازه نزدیکی ام نداریم
0
1400/01/11
سوال کننده
یعنی بعدش نمتونم برم سیسمونی بخرم
0
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اینارو همه رو از دکترت بپرس ولی تو اوما خانمایی ک سرکلاژ کرده بودن میگفتن باید استراحت کنن
0
1400/01/11
سوال کننده
دکتر بهمنگفت استراحت کن
1
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
نباید خیلی راه بری
0
1400/01/11
سوال کننده
باشه فدات مرسی شنبه نوبت دارم برم دعا کن برام
0
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ان شاءالله خیره عزیزم
0
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
خدا نینیتو حفظ کنه و سالم بیاد بغلت
0
1400/01/11
سوال کننده
ن دیگ از دیشب دراز کشیدم الان پاشم غذا بزارم باز دراز بکشم
0
1400/01/11
سوال کننده
مرسی همچنین گلم😘
0
1400/01/11
سوال کننده
مرسی همچنین گلم😘
0
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره خوبه
1
1400/01/11
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
قربونت😙
0
1400/01/11
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
عزیزم نگران نباش شاید سرکلاژت نکنه ولی استراحت کن دکتر من ۳۱ بود گفت پاشو برو که ۴ تا هم اضافست😂
0
1400/01/11
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه من طاقت استراحت مطلق ندارم
0
1400/01/11
سوال کننده
از طرفی میترسم از عملش تو کرونا
1
1400/01/11
خانم گل .
دو هفته فقط استراحت مطلقی
ولی خب سرکلاژ بشی خیالت راحته
ولی خب سرکلاژ بشی خیالت راحته
1
1400/01/11
سوال کننده
تو سونو واژینال از این کمتره طول سرویکس؟
0
1400/01/11
خانم گل .
نمیدونم من انجام ندادم
0
1400/01/11
خانم گل .
شما سرکلاژم نشی باید استراحت کنی چون طول سرویکست یمقدار کمه
پس اگه سرکلاژ کنی یوقت هفته های بالا خدایی نکرده کمترم بشه دیگه خیالت راحته استرس نداری
پس اگه سرکلاژ کنی یوقت هفته های بالا خدایی نکرده کمترم بشه دیگه خیالت راحته استرس نداری
0
1400/01/11
سمیه ❤️
خب سرکلاژ کن خیالت راحت میشه
2هفته استراحت مطلقی
بعدش استراحت نسبی
زیاد سرپا واینسی و راه زیاد نری
منم سرکلاژ شدم
2هفته استراحت مطلقی
بعدش استراحت نسبی
زیاد سرپا واینسی و راه زیاد نری
منم سرکلاژ شدم
0
1400/01/11
سمیه ❤️
اینجوری دیگه خیالت راحته
ک ماهای بالاتر اذیت نمیشی
ک ماهای بالاتر اذیت نمیشی
0
1400/01/11
سمیه ❤️
سونو واژینال دقیق تره و کمتر از شکمی نشون میده
0
1400/01/11
mahbano jameei
سلام عزیزم من واسه بارداری قبلیم سر کلاژ بودم بعد ۱۰ روزم همه کار میکردم😁 اما خودمو خسته نمیکردم
0
1400/01/11
اذین
خانوما سرکلاژ فقط برای طول سرویکس کمه یا برای جفت سر راهی هم میکنن اینکارو؟
0
1400/01/11
سمیه ❤️
فک کنم فقط برای سرویکس کم باشه
0
1400/01/11
اذین
ممنونم عزیزدلم
1
1400/01/11
سمیه ❤️
خواهش
چون هرچی تو نت خوندم فقط برا طول دهانه رحم بوده
چون هرچی تو نت خوندم فقط برا طول دهانه رحم بوده
0
1400/01/11
فاطمه ....

با اجازه صاحب تاپیک خانوما هرکی دوست داره بیاد شرکت کنه خیلی دعای خوبیه
0
1400/01/11
فرزانه مامان شازده والا
من تجربشو ندارم ولی از بقیه شنیدم خیلی راحته و درد نداره 10دقیقه ای انجام میشه
0
1400/01/11
سمیه ❤️
اره بابا راحته
من ک بیهوشی گرفتم
من ک بیهوشی گرفتم
0
1400/01/11
amene 💖mirzaiy💖
سلام
0
1400/01/11
amene 💖mirzaiy💖
من سرویکسم ۲۷ بود سر کلاژ نشدم بهم امپول دادن
0
1400/01/11
amene 💖mirzaiy💖
توی شکمی ۲۴ زده بود با واژینال ۲۷
0
1400/01/11
amene 💖mirzaiy💖
واژینال واسه سرویکس دقیق تره
0
1400/01/11
amene 💖mirzaiy💖
خودم واسه سیسمونی دارم خرید میکنم و بازار میرم
0
1400/01/11
سوال کننده
خداروشکر عزیزم
0
1400/01/11
سوال کننده
اره منم میرم
0
1400/01/11
سوال کننده
برام دعا کنید
0
1400/01/11
سوال کننده
محتاجمبه دعاهاتون
0
1400/01/11
ستاره 💖
گلم من شکمی ۲۹ بود واژینال دادم ۳۹ بود
0
1400/01/11
💗 مامی جونم
از سرکلاژ اصلا نترس.. از نشدن و خطرات بعدش بیشتر بترس عزیزم
من 14 هفته شکمی 37 بود و واژینال 29. سرکلاژ شدم. و بجز خونابه دوسه روز اول و کمی درد پریودی چیزی نبود
من 14 هفته شکمی 37 بود و واژینال 29. سرکلاژ شدم. و بجز خونابه دوسه روز اول و کمی درد پریودی چیزی نبود
0
1400/01/11
سمیه ❤️
شما فعالیتت الان چقده
1
1400/01/11
سوال کننده
دعا کن منم اینجوری باشم
😔
😔
0
1400/01/11
سوال کننده
بعدش استراحتت چجوری بود مطلق یا مثلا میتونی بری بیردن جایی سیسمونی بخری
0
1400/01/17
ستاره 💖
گلم چیکار کردی سنو واژینال دادی؟؟
0
1400/01/17
سوال کننده
سلام ن عزیزم دکتر گفت طولش تو سونو شکمی خوبه سرکلاژ لازم نیس و هم خطرناکه ممکنه کیسه اب پاره شه
بهم امپول پرلوتون داده میزنم و استراحتم
بهم امپول پرلوتون داده میزنم و استراحتم
0
1400/01/17
ستاره 💖
خب لاقل واژینال میدادی خیالت راحت میشد
1
1400/01/17
ستاره 💖
حالا انشالله همه بخوبی و خوشی دوران بارداریشونو بگذرونن
0
1400/01/20
سوال کننده
دکتر گفتم گفت نمیخاد
0
1400/01/20
سوال کننده
انشالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- فردا میخوام برم برای سرکلاژ.. کسی میدونه عمل سرکلاژ بیهوش میکنن یا بی حس؟هزینه عمل چقدر میشه ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- سرکلاژی ها یه لحظه بیایین
- دوستانی که سرکلاژ کردن
- آیا با سرکلاژ میشه کلاس های زایمان را شرکت کرد ؟
- طول سرویکس در هفته پانزده چند باید باشد؟
- سرکلاژ کردن و مراقبت های بعدش!!!
- بنظرتون چیکار کنم تروخدا کمکم کنید؟
- سرکلاژ و زایمان طبیعی



632

