Ooma
پرسش (1400/01/11):

سونو انومالی و طول سرویکس کم

خانوما خیلی استرس دارم شنبه نوبت دکتر دارم الان سر کلاژ میکنن منو😪

چنده مگه سرویکست
۲۸
اره گلم بهتره سرکلاژ بشی ب ریسک بعدش نمی ارزه
ممکنه برم سونک واژینال بیشتر باشه؟
انتی چند بود سرویکست
۳۰
من شنیدم واژینال کمتر از شکمی درمیاد
کاش استراحتتو بیشتر میکردی تا انومالی بیشتر میشد
جدی ای خدا من میترسم
ترس نداره ک گلم،فقط پیش یه دکتر خیلی خوب برو برای سرکلاژ،بعدشم باید استراحت داشته باشی
دکتر گفت خوبه ۳۰
الان اگ استراحت کنم بالا نمیره
من انتی 33 بودم استراحتمو بیشتر کردم توالت فرنگی استفاده کردم انومالی 38شد تازه نزدیکی ام نداریم
یعنی بعدش نمتونم برم سیسمونی بخرم
اینارو همه رو از دکترت بپرس ولی تو اوما خانمایی ک سرکلاژ کرده بودن میگفتن باید استراحت کنن
دکتر بهم‌نگفت استراحت کن
نباید خیلی راه بری
باشه فدات مرسی شنبه نوبت دارم برم دعا کن برام
ان شاءالله خیره عزیزم
خدا نینیتو حفظ کنه و سالم بیاد بغلت
ن دیگ از دیشب دراز کشیدم الان پاشم غذا بزارم باز دراز بکشم
مرسی همچنین گلم😘
مرسی همچنین گلم😘
اره خوبه
قربونت😙
عزیزم نگران نباش شاید سرکلاژت نکنه ولی استراحت کن دکتر من ۳۱ بود گفت پاشو برو که ۴ تا هم اضافست😂
خدا از دهنت بشنوه من طاقت استراحت مطلق ندارم
از طرفی میترسم از عملش تو کرونا
دو هفته فقط استراحت مطلقی
ولی خب سرکلاژ بشی خیالت راحته
تو سونو واژینال از این کمتره طول سرویکس؟
نمیدونم من انجام ندادم
شما سرکلاژم نشی باید استراحت کنی چون طول سرویکست یمقدار کمه
پس اگه سرکلاژ کنی یوقت هفته های بالا خدایی نکرده کمترم بشه دیگه خیالت راحته استرس نداری
خب سرکلاژ کن خیالت راحت میشه
2هفته استراحت مطلقی
بعدش استراحت نسبی
زیاد سرپا واینسی و راه زیاد نری
منم سرکلاژ شدم
اینجوری دیگه خیالت راحته
ک ماهای بالاتر اذیت نمیشی
سونو واژینال دقیق تره و کمتر از شکمی نشون میده
سلام عزیزم من واسه بارداری قبلیم سر کلاژ بودم بعد ۱۰ روزم همه کار میکردم😁 اما خودمو خسته نمیکردم
خانوما سرکلاژ فقط برای طول سرویکس کمه یا برای جفت سر راهی هم میکنن اینکارو؟
فک کنم فقط برای سرویکس کم باشه
ممنونم عزیزدلم
خواهش
چون هرچی تو نت خوندم فقط برا طول دهانه رحم بوده
با اجازه صاحب تاپیک 
خانوما هرکی دوست داره بیاد شرکت کنه خیلی دعای خوبیه
با اجازه صاحب تاپیک خانوما هرکی دوست داره بیاد شرکت کنه خیلی دعای خوبیه
من تجربشو ندارم ولی از بقیه شنیدم خیلی راحته و درد نداره 10دقیقه ای انجام میشه
اره بابا راحته
من ک بیهوشی گرفتم
سلام
من سرویکسم ۲۷ بود سر کلاژ نشدم بهم امپول دادن
توی شکمی ۲۴ زده بود با واژینال ۲۷
واژینال واسه سرویکس دقیق تره
خودم واسه سیسمونی دارم خرید میکنم و بازار میرم
خداروشکر عزیزم
اره منم میرم
برام دعا کنید
محتاجم‌به دعاهاتون
گلم من شکمی ۲۹ بود واژینال دادم ۳۹ بود
از سرکلاژ اصلا نترس.. از نشدن و خطرات بعدش بیشتر بترس عزیزم
من 14 هفته شکمی 37 بود و واژینال 29. سرکلاژ شدم. و بجز خونابه دوسه روز اول و کمی درد پریودی چیزی نبود
شما فعالیتت الان چقده
دعا کن منم اینجوری باشم
😔
بعدش استراحتت چجوری بود مطلق یا مثلا میتونی بری بیردن جایی سیسمونی بخری
گلم چیکار کردی سنو واژینال دادی؟؟
سلام ن عزیزم دکتر گفت طولش تو سونو شکمی خوبه سرکلاژ لازم نیس و هم خطرناکه ممکنه کیسه اب پاره شه
بهم امپول پرلوتون داده میزنم و استراحتم
خب لاقل واژینال میدادی خیالت راحت میشد
حالا انشالله همه بخوبی و خوشی دوران بارداریشونو بگذرونن
دکتر گفتم گفت نمیخاد
انشالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه