عزیزم چون اب بدنش کم میشه
باید موقع افطار و سحری حسابی مایعات بخوره
من عفونت و سوزش داشتم دکتر گفت تا میتونی آب بخور
از کم آبی هست که سوزش دارن
مامان من از کمآبی خشکی و سوزش چشم داشت
دکتر گفت دیگه روزه نگیره
بخاطر کمبود مایعات بدنه
دکتر من گفت روزه یک درمیون بگیرم یا دو روز درمیون
مادر من هم همینطور هست
روزه بهشون واجب نیست
یعنی با سوزش ودرد مثانه ای که دارن خدا هم قبول نمیکنه
ولی خوب بهرحال قبول نمیکنن
الان خیلی جاها هندونه اومده بینهایت هندونه بخوره عالیه

ما این قرص رو به مادرم میدیم
فوری خوب میشه
رنگ لدرار رو تغییر میده نگران نشین
سلام سوزش بعلت کم آبی بدن است اگر سحر و افطار مایعات به اندازه کافی مصرف میکند اما باز سوزش داره با متخصص کلیه مشورت کنید چون روزه ممکنه براشون خطر داشته باشه