سلام دوستان من میخوام هفته اینده برم تحت نظر یه مرکز ناباروری به نظرتون چه ازمایشهایی همراه خودم ببرم که حیرونم نکنن چون از راه دور میخوام برم؟؟؟
0
1400/01/10
ترلان زارع
سلام کدوم شهرید؟
1
1400/01/10
مامان ایلیا ...
سلام عزیزم من ۲ماه ونیم پیش کیست تخمدان داشتم عمل لاپراسکوپی شدم یزد، دکترم بعد عملم ذخیره تخمدانم دید گفت برو مرکز ناباروری .من همون یزد رفتم یک هفته یزد بودیم بااقام سوئیت اجاره کردیم از ۶صبح باید اونجا باشی نوبت بگیری تا ۱۲ ظهر حیرون میشی ،من یک هفته اونجا حیرون بودم سونو داخلی میکنن، ازمایش میگیرن پرونده برات تشکیل میدن، کسایی سقط مکرر داشته باشن آزمایش ژنتیک میگیرن فقط ازمایش قند وچربی رو توی مرکز نمیگیرن بیرون باید بری.هم از خود ادم هم از شوهر ازمایشرمیگیرن چکاب کلی میکنن.
0
1400/01/10
ترلان زارع
آزمایشات خودت و آزمایش اسپرم شوهرت و عکس رنگی هرچیزی داری ببر
0
1400/01/10
ترلان زارع
و سعی کن روز دوم یا سوم پریودیت بری
0
1400/01/10
سوال کننده
عزیزم رفسنجانم میخوام برم تهران
0
1400/01/10
ترلان زارع
بسلامتی
0
1400/01/10
ترلان زارع
راه ای وی اف طولانیهصبو
0
1400/01/10
سوال کننده
برای خودم چه ازمایشهایی ببرم؟فردا روز سوم پریودیمه میخوام برم ازمایش ذخیره تخمدان بگیرم بعد ببرم که اونجا حیرون نشم
0
1400/01/10
ترلان زارع
اره حتما ذخیره ببر
0
1400/01/10
ترلان زارع
عکس رنگی هم داری؟
1
1400/01/10
مامان ایلیا ...
منم رفسنجانم، رفتم یزد .یزد خبر دارم اینجوری بود، تهران خبر ندارم شرمنده عزیزم
0
1400/01/10
سوال کننده
جز ذخیره و عکس رنگی دگه چه ازمایشهایی لازمه؟
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
انشالله مشکلتون حل بشه عزیرم
0
1400/01/10
سوال کننده
شما یزد پیش کی رفتی چجوری نتیجه گرفتی؟
0
1400/01/10
ترلان زارع
منم شیرازم مادر و کودک ولی اول میگن بیا سه بار ای یو ای کن اونجا نمیدونم اگه رفتی بگو ای یو ای کردی که الکی نخای ای یو ای کنی
0
1400/01/10
سوال کننده
اره عزیزم دارم
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
من چیزی نبردم عزیزم تشکیل پرونده دادم خودشون برام ازمایش نوشتن
0
1400/01/10
ترلان زارع
من دخیره و یه ازمایش کلی تیرویید و هورمونی همه اینا بردم
0
1400/01/10
سوال کننده
دو بار ای یو ای کردم نتیجه نگرفتم
0
1400/01/10
ترلان زارع
اره ای یو ای خیلی الکیه منم انجام دادم نتیجه نگرفتم
0
1400/01/10
سوال کننده
مرکز ناباروری افلاطونیان رفتی؟
0
1400/01/10
سوال کننده
ازمایش ذخیره تخمدان چجوریه؟
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
عزیزم من پیش دکتر جواهری عمل کردم گفت ۳ماه دیگه باید برم ازمایش ذخیره تخمدان چون تخمدانم جراحی شده گفت ذخیرت میاد پایین .یه دکتر دیگه بهم گفت امگا۳ بخور یدوفولیک و ویتامین د۳ ماه دیگه هم باید برم دوبارا ازمایش ذخیره تخمدان
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
یه دکتر دیگه توی یزدخانم دکتر کرباسی گفتن پیش خانوم دکتر افتخار متخصص نازایی که درحقم اجحاف نشه .منم بچه میخام عزیزم این ماه جواب نگرفتم ماه دیگه ببینبیم خدا چی میخاد اگه جواب نگیرم میرم یزد دکتر دوباره
0
1400/01/10
سوال کننده
خیلی سخته این راه هارفتن این کارارو انجام دادن ان شاا... نتیجه بگیری زودی
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
پارسال هم سقط داشتم
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
اره عزیزم
0
1400/01/10
سوال کننده
من که اصلاباردار نشدم
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
ازمایش خونه از من قبل عملم گرفتن
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
ازمایش خونه از من قبل عملم گرفتن
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
انشالله خدا بهت کمک کنه عزیزم
0
1400/01/10
سوال کننده
مث ازمایشهای خون ساده هستش؟؟باید ناشتا باشم؟
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
انشالله خدا یه نی نی صحیح وسالم بهت بده عزیزم
0
1400/01/10
سوال کننده
ممنونم عزیزم به شما ان شاا.. خدا زودی بده ناامید نشی
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
عزیزم بخدا نمیدونم باید ناشتا باشی یانه من ناشتا رفتم بیمارستان همه ازمایشا ۶صبح دادم ناشتا بودم
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
بله عزیزم آزمایش خون ساده نگران نباش
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
شما چندساله ازدواج کردی عزیزم ؟
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
قربونت عزیزم .به شماهم همچنین
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
عزیزم کدوم مرکز تهران میای ؟
0
1400/01/10
سوال کننده
ابن سینا میخوام برم
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
تمام ازمایشا سونوها عکس رنگی آزمایش ذخیره و... خلاصه هر چی داری ببر
من هیچی نبردم همشو برام نوشت
من هیچی نبردم همشو برام نوشت
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
مشکل خودته یا همسرت
0
1400/01/10
سوال کننده
5سال
0
1400/01/10
سوال کننده
همسرم قبلا ضعیف بوده ولی خوب شده بازم نتیجه نگرفتیم نمیدونم علت چیه
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
شناسنامه و عقدنامه و... رو هم که میخواد اگر بار اوله که میری
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
الهی برات خیر باشه عزیزم
0
1400/01/10
سوال کننده
شما هم رفتین مرکز ناباروری؟
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
سخته چون راهتم طولانیه ولی به نتیجه گرفتنش میارژه
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
بله منم مرکز میرم
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
شوهر من مورفولوژیش صفره
0
1400/01/10
سوال کننده
کدوم مرکز میرید شما؟
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
تحرک آ و ب ۳۰ شده و تعداد ۲۴ میلیون
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
رویش تهرانپارس
0
1400/01/10
سوال کننده
شوهر من تحرکش صفر بود ولی دو بسته قرص خورد خوب شد کامل نمیدونم چرا بازم نتیجه نگرفتیم
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
انشالله جواب میگیری عزیزم غصه نخور امیدت بخدا باشه 🙏
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
منم خرداد پریود شم میرم دارو بگیرم واس تخمک کشی و...
0
1400/01/10
سوال کننده
دگه هیچ امیدی ندارم کلا داغونم دگه اخرین امیدم این که برم مرکز ببینم چی میگن کاش علت نشدنمون مشخص میشد بی علت بودن درد بدیه
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
چه خوب
ان شا الله با اولین میکرو جواب میگیری عزیزم اونم دوقلووووو
ان شا الله با اولین میکرو جواب میگیری عزیزم اونم دوقلووووو
0
1400/01/10
سوال کننده
میخوای ای وی اف کنی؟
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
اره دکتر اورولوژ مرکز دو ماه پیش گفت برو ک بخاطر کارم نتونستم گذاشتم خرداد برم
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
چند سالته
0
1400/01/10
سوال کننده
هزینه ای وی اف رویش چند میشه؟
0
1400/01/10
سوال کننده
30سال
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
اونایی که اونجا انجام دادن میگن بین ۱۶ تا ۲۰
0
1400/01/10
سوال کننده
منم گفتم رفتم ابن سینا خودمو حیرون نکنم برم ای وی اف کنم
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
ابن سینا چقدره هزینش
0
1400/01/10
سوال کننده
من شنیدم بین همین 16تا 20 هست اما ارزش داره اگه نتیجه بگیرم بخدا داغون شدم افسرده شدم از بس انتطار کشیدم
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
منم مثل شمام
خسته شدم دیگه واقعا بریدم از انتظار و حسرت
خسته شدم دیگه واقعا بریدم از انتظار و حسرت
0
1400/01/10
سوال کننده
اطرافم هرکی حامله میشه ازم پنهون میکنه خیلی ناراحت میشم از این رفتارشون کلی گریه میکنم
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
چقدر زشت
0
1400/01/10
سوال کننده
چرا شما نرفتین ابن سینا من خیلی تعریفشو شنیدم برنامه هاشو میبینم کانالشو دارم خیلی کارشون درسته
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
رویش هم آمار مثبت شدنش بالاس و مرکز خوبیه
یکی از دلایلم نزدیکیشه پیاده میرم خیلی نزدیکمه
یکی از دلایلم نزدیکیشه پیاده میرم خیلی نزدیکمه
0
1400/01/10
سوال کننده
دو سال هر جا رفتم دکتر هیچکس علت ناباروریمون نمیفهمه میگن خودت خوبی همسرتم خوبه همش قرص قرص وامپول میدن دگه خسته شدم
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
به نظرم مطب رفتن اشتباهه
آدم باید بره مرکز ناباروری مشکل دو نفر رو بررسی کنن
آدم باید بره مرکز ناباروری مشکل دو نفر رو بررسی کنن
0
1400/01/10
سوال کننده
بازم خوشبحالتون ما باید این همه راه از راه دور بیایم سختمونه ولی همه سختیاش به جون میخرم تا نتیجه بگیرم
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
الهی نتیجه بگیری و بعدش خستگی این روزها از تنت در میاد
0
1400/01/10
سوال کننده
اره من دوسال الکی خودمو حیرون کردم اینجا
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
مراکز چند تا انتقال میدن؟
0
1400/01/10
سوال کننده
ممنون عزیزم ان شاا... شماهم نتیجه بگیری
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
الهی امین
0
1400/01/10
سوال کننده
نمیدونم عزیزم
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
من خیلی دوست دارم دوتا بگیره
0
1400/01/10
سوال کننده
ان شاا... میگیره اصلا به نظر من زمان از دست ندین هرچی زودتر برین انجام بدین
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
الان بخاطر کارم نمیتونم
صبح باید برم که وقت نمیکنم
صبح باید برم که وقت نمیکنم
0
1400/01/10
مامان فرشته ها 💓 💓
وگرنه لحظه ای تردید نمیکردم دیگه
انقدر ک خسته ام
انقدر ک خسته ام
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
عزیزم توی اینستا خانوم دکتر تاجیک هستن خیلیا جواب گرفتن اسم پیجشون : بارداری نقطه آی آر هست
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
بااصلاح سبک زندگی خیلیا باردار شدن
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
مثل هرروز چرب کردن زیر شکم باسیاه دونه .هرروز روزی نیم ساعت پیاده روی
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
قند وچربی وشیرینی حذف
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
سیاه دونه وعسل بخوریم
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
شبا زود بخابیم صبحا زود پاشیم
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
خانوم دکتر شادمان خانوم دکتر کرباسی خانوم دکتر جواهری من رفتم پیششون یزد هستن خیلی سرشون میشه
0
1400/01/10
nasim ❤️ e
سلام ابن سینا عالیه منم بعداز ۴تا سقط کلی دکتر عوض کردم اخرش رفتم ابن سینا ای یو ای کردم اولین بارم گرفت خداروشکر
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
میبایست پیش این دکتراهم برید شاید جواب گرفتین عزیزم د
0
1400/01/10
سوال کننده
مشکلتون چی بود عزیزم؟؟
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
انشالله هرچی خیروصلاح هست براتون پیش بیاد خانمای عزیزم انشالله خدا کمکتون کنه 🙏❤
0
1400/01/10
سوال کننده
ممنون عزیزم از راهنمایاتون
0
1400/01/10
مامان ایلیا ...
زنده باشی گلم خواهش میکنم
0
1400/01/10
nasim ❤️ e
همسرم مرفولوژیش ضعیف بود فقط تو ابن سینا فهمیدن بقیه تشخیص ندادن
0
1400/01/10
nasim ❤️ e
ایشالا نتیجه میگیری اونجا خیلی دقیقا
0
1400/01/10
سوال کننده
ممنون عزیزم به نظر شما برا اولین بار چی ببرم همرامون؟
0
1400/01/10
سوال کننده
یعنی چه ازمایشهایی؟
0
1400/01/10
nasim ❤️ e
ببین تمام مدارکی که از قبل داری رو ببر ولی لازم نیست خودت الان ازمایش بری بدی چون همه کارو اونجا خودشون تو مرکز انجام میدن ومال خودشونو بیشتر قبول دارن
0
1400/01/10
nasim ❤️ e
حتما همسرتم باهات باشه چون براش ازمایش مینویسن
0
1400/01/10
سوال کننده
اهان باشه ممنون عزیزم لطف کردین
0
1400/01/10
nasim ❤️ e
قربونت ایشالا نتیجه میگیری اصلا نگران نباش خدا بزرگه
0
1400/01/10
فاطمه مرادی
ببین همه چی ببر ازمایشات هورمونی ذخیره تخمدان پام اسمیر . ایدز و هپاتیت . آزمایش اسپرم همسر . کلا هر چی ازمایش داری با خودت ببر بهتره از آزمایشا هم ۶ ماه نگذشته باشه وگرنه معتبر نیست و میگن دوباره باید انجام بدی
0
1400/01/10
khojaste jana😍
سلام عزیزم من مرکز ناباروری ک میخواستم برم جواب ازمایشات شوهرم آنالیز اسپرم و آزمایشات خودم با سونوها (جدیدتریناشو) با جواب عکس رنگیم بردم مرکز
0
1400/01/10
khojaste jana😍
پاپ اسمیر هم بردم
0
1400/01/10
khojaste jana😍
خلاصه هرچی ازمایش اینا داری بردار ببر ..هرچی دیگ نیاز باشه خودش برات مینویسه از شهرستان باشی میری شهر خودتون انجام میدی ممکنه بهت دارو بده برا چن دوره ک جواب نگرفتی مجدد بری مرکز و کارای دگ
0
1400/01/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
سلام عزیزم من آزمایش هورمونی وخون و انعقادی و سونو و عکس رنگی و پاپ اسمیر بردم ولی ذخیره تخمدان ندادم تا حالا و اونجا گفتم برام بنویسید گفتن چون سنت زیر 30هست وپریود منظم داری و fsh ات نرماله ؛ ذخیره تخمدانت پایین نیست نمیخاد بدی برای شوهرم آزمایش هورمونی و آزمایش اسپرم بردم ولی آزمایش اسپرم دوباره خود مرکز میگیرن ؛ و یکی دوتا از ازمایشم چون ۶ ماه گذشته بود بهمون گفت تکرار کنید
0
1400/01/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
ولی من سری اول تو پاکی رفتم چون خود مرکز هم گفت تو پاکی بیا ( زنگ زدم بهم گفتن)؛ چون دکتر معاینه میکنه اگه عفونت نداشته باشی و پروندت تکمیل باشه بهت میگه تو پریود بیا تا درمان شروع کنن
0
1400/01/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
سری اول همسرت هم باشه چون آزمایش میدن و پرونده کامل میکنن؛ از ما عکس و شناسنامه و کارت ملی و دفترچه بیمه هم فتو گرفتن اصل هم دیدن
0
1400/01/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
اینا همراه خودت ببر
0
1400/01/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
شوهرت هم سه روز قبل رفتن باهم نزدیکی نداشته باشید که یکسره همون اول آزمایش بده
0
1400/01/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
امیدوارم کمکت کرده باشه تا جایی که یادمه بهت گفتم انشاا موفق باشی گلم
0
1400/01/10
سوال کننده
خیلی ممنون عزیزم همه چیو کامل گفتین خیلی لطف کردین تشکر
0
1400/01/10
❤️panah❤Rasta❤ 😍
قربونت گلم فقط فکر کنم بیشتر مرکزا آزمایش ذخیره تخمدان بخان؛ حالا میخای انجام بده اگه هم عجله نداری برو مرکز شاید ازت نخان
0
1400/01/10
سوال کننده
فردا روز سوم پریودمه میرم انجام میدم دگه یدفه کامل میرم که حیرون نشم اونجا اگه خواستن ممنون عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



753

