سلام از دیروز عصر شکم پیچه دارم ... اسهال ندارم یعنی خیلی کم مدفوعم نرم شده ولی اسهال نشدم از دیروز تا الانم فقط دوبار شکمم کار کرده ولی مدام دل پیچه دارم .. شکمم پیچم میده ول میکنه دوباره چند دقیقه بعدم همینطور. . بنظرتون خطرناکه؟چیکار کنم ک خوب بشم؟خیلی نگرانم خیلی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



414
1400/01/10



