Ooma
پرسش (1400/01/10):

دو روزه شکم پیچه دارم

سلام از دیروز عصر شکم پیچه دارم ... اسهال ندارم یعنی خیلی کم مدفوعم نرم شده ولی اسهال نشدم از دیروز تا الانم فقط دوبار شکمم کار کرده ولی مدام دل پیچه دارم .. شکمم پیچم میده ول میکنه دوباره چند دقیقه بعدم همینطور. . بنظرتون خطرناکه؟چیکار کنم ک خوب بشم؟خیلی نگرانم خیلی

نفخ می‌کنی عزیزم چیزای نفخ دار نخور.. من از اول بارداریم تقریبا همینجوری بودم بیشترین اسهال بودم الآنم بدتر شدم.. چیزی نیس معده کوچیک شده
تا یک چیزی میخورم دلم پیچ می‌ره میرم دستشویی خوب میشم 🤭🤭
منم همینجوری بودم هنوزم همینجوریم اولش که فکر میکردم درد زایمانه ولی با توالت رفتن یکم خوب میشد من که فقط تحمل میکردمو میکنم
من که چیزای نفاخم نمیخورم
سلام قرص هیوسین بخورید در این هفته بارداری علائمی مثل دل پیچه و درد پریودی ممکنه نشانه انقباض زایمان باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.