سلام خدمت پزشک محترم خسته نباشین
خانوم دکتر عرض به خدمتتون که من چند روزی هس که از روز عادت ماهیانم گذشته تقریبا ۳ روزه و من ۲ روز پیش بی بی چک زدم و کاملا منفی شد منم قصد بارداری ندارم اصلا ، با همسرمم رابطه جلوگیری طبیعی داشتیم و مواظب بودیم تا الان
اما بازم امکان داره باردار باشم؟؟؟ یا از چی میتونه باشه
میتونم قرص مصرف کنم لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



542
1400/01/10


