سلام من الان تو ۹ماهگی هستم ولی اصلا سینه هام سفت نشده دردم نداره تاحالا ترشح هم ازش نیومده امکان داره اصلا شیر نداشته باشم خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانم چکار کنم شیر داشته باشم چی بخورم
0
1400/01/10
سوال کننده
خواهش میکنم بیاین جواب بدین
0
1400/01/10
سوال کننده
کسی نیست
0
1400/01/10
amene 💖mirzaiy💖
نگران نباش
0
1400/01/10
amene 💖mirzaiy💖
بعد زایمان شیر میاد توش
0
1400/01/10
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1400/01/10
سوال کننده
اهه حتی بزرگ هم نشده
0
1400/01/10
amene 💖mirzaiy💖
مال همه بزرگ نمیشه
0
1400/01/10
سوال کننده
ن اصلا بزرگ نشده ها خیلی کم مثلا مال خواهرم اینقد سفت و متورم شدا بود دست بهش میزدی جیغش رو هوا بود
0
1400/01/10
amene 💖mirzaiy💖
مال من از اول متورم و درد ناک نبود
0
1400/01/10
سوال کننده
بعضی ها بهم گفتن حتما شیر نداری که اینجوریه خیلی نگران شدم
0
1400/01/10
amene 💖mirzaiy💖
همه مثل هم نیستن
0
1400/01/10
amene 💖mirzaiy💖
ولشون کن محل نده این استرسش بد تره که
0
1400/01/10
سوال کننده
فقط وقتی ۲ ماهه بودم یه کوچولو بازوهام درد میکرد همین اونم دیگه خوب شد
0
1400/01/10
amene 💖mirzaiy💖
من خواهرم بعد زایمان شیرش اومد من از الان کم ترشح شیر دارم
0
1400/01/10
مهناز نوروزی
سلام عزیزم نگران نباش اصلا به بزرگ شدن سینه نیس
0
1400/01/10
سوال کننده
چه میدونم همیشه دوست داشتم زودتر بارداربشم و بچمو خودم شیر بدم حالا این کابوس که نکنه شیر نداشته باشم ولم نمیکنه
0
1400/01/10
مهناز نوروزی
من دخترداییم چندروز پیش زایمان کرد از اول اصلا سینه نداشت تا همین الانم اصلا اندازه سینه هاش تغیر نکرده ولی ماشالا شیرش خوبه
0
1400/01/10
مهناز نوروزی
بچشم سیرمیشه
0
1400/01/10
سوال کننده
امیدوارم عزیزم برتم دعا کنین بتونم خودم بچمو شیر بدم ن اینکه شیرخشک استفاده کنم
0
1400/01/10
سوال کننده
الهههی عزیزم ان شالله منم همینجور باشم
0
1400/01/10
سوال کننده
امروز رفتم سوتین شیردهی بگیرم فروشنده اینجوری بهم گفت از خریدن سوتین منصرف شدم
1
1400/01/10
مهناز نوروزی
نه خیالت راحت همچین شیر بخوره ک خودت خسته بشی.
0
1400/01/10
سوال کننده
ان شالله خدا از دهنت بشنوه روحیه گرفتم بخدا
0
1400/01/10
سوال کننده
😍😍
1
1400/01/10
مهناز نوروزی
اصلا به حرفای دیگران اهمیت نده.بعضیا واقعا نفهمن.فقط بلدن اعصاب آدموباحرفاشون خوردکنن. الکی خودتوبچتو اذیت نکن
0
1400/01/10
سارا اعظمی
خوشبحالتون من داره میترکه دیگه از اولم اذیت بودم
0
1400/01/10
سوال کننده
اره واقعا یک ماه پیش یه استرس وحشتناکی بهم وارد شد که خودم گفتم اگه شیر داشته زاشمم خشک شده
0
1400/01/10
مهناز نوروزی
منم الان وارد ۲۷ هفته شدم.شکمم خیلی کوچیکه همه هی بهم میگن وااای توچه بچه ریزی بیاری.انقد گفتن ک خودمم باورم شد.رفتم سونو گفت نه رشدش کاملا طبیعیه
0
1400/01/10
سوال کننده
اره من با این که تو ۹ماهم شکمم به ۷ ماهه میخوره به منم میگفتن ولی سونو که رفتم بهم گفت بچت درشته بهت نمیخوره
1
1400/01/10
سوال کننده
چرا وقتی تو ۹ ماهی اینقد روزا برات دیرمیگذره دلم میخواد همین فردا دنیا بیاد دیگه حتما باید ۴۰ هفته پر بشه ؟؟؟؟؟
0
1400/01/10
سارا اعظمی
نه ممکن زودترم بدنیا بیاد سزارین هم ۳۸ هفته و خورده ای
0
1400/01/10
سوال کننده
اها هرچی خیره بچه چندمتونه
0
1400/01/10
سوال کننده
یکی که بچه دومش باشه نیست
0
1400/01/10
سوال کننده
درد زایمان چطوریه
0
1400/01/10
سوال کننده
امروز یه نیم ساعتی رفتم پیاده روی از وقتی اومدم خونه همش تو حرکته نمیدونم خستش نمیشه بخوابه
0
1400/01/10
سوال کننده
همش داره قوز میکنه و باز نرم میشه
1
1400/01/10
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم من سینه هام خیلی بزرگ نبود. همیشه مامانم به شوخی میگفت تو با این سینه ها یعنی شیر داری بعدا بچه ت بخوره؟ تا ساعت زایمانم هیچ تغییری نداشتن. به محض اینکه زایمان کردم قربون خدا برم دو تا سینه هام انقدررر شیر افتادن. هرچی میدوشیدم باز عین سنگ سفت شده بود بس که شیر داشتم. هنوزم هنوزه مامانم بعضی وقتا میگه عجبا این سینه ها کی فکرشو میکرد انقدر شیر داشته باشه. الانم سایز سینه هام بزرگ نیستن ولی شیر دارم الحمدلله. نگران نباش. همچین شیر میفته سینه هات.❤
0
1400/01/10
فقط خدا 🍃
من تا زایمان کردم هم سینم شل بود ولی از فرداش خداروشکر شیر داشتم
0
1400/01/10
فاطمه ....

خانوما بیاین شرکت کنید اگه دوست دارین
0
1400/01/10
سوال کننده
ان شالله که همینجوره
1
1400/01/12
پزشک اوما
سلام اندازه سینه و داشتن و نداشتن ترشح از سینه ارتباطی با میزان شیردهی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



666

