سلام متخصصین عزیز من دوره قبلی سیکلم دارای ترشح پنیری بودم رفتم دکتر بهم کرم واژینال و یه قرص داده اما با وجود اینکه ترشح پنیری ام از بین رفته سوزش دهانه رحم دارم بعد از رابطه هم خون ابه میبینم علت سوزش و خون ابه چیه باتشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



456
1400/01/09



