Ooma
پرسش (1400/01/09):

رابطه و ارضا شدن دربارداری

سلام خانوما . چطورین . من هفته۱۲هستم . رفتم سونو گفت طول سرویکس۳۵هست . میخاستم بدونم رابطه داشتن خطریه؟
واینکه ارضا شدن درسته که خوب نیس و رحم منقبض میشه؟
کیا رابطه داشتن و مرتب ارضا شدن و خطری براشون نداشته. ممنون میشم کمکم کنید

سلام گلم.من طول سرویکسم تو ان تی32 انومالی31بود تاالانم رابطه داشتم ارضاهم شدم هرسری.بستگی به شرایط خودت و نی نیت داره عزیزم
هنه چی خوبه اگرم مشکلی نداشتی تا الان ایرادی نداره گل
فقط تو سونو ان تیم جفتم سرراهی بود دکتر گفت تا انومالی مراعات کن تاجفت بره بالا منم ب حرفش گوش دادم و انومالی جفت بالارفته بود گفت دیگه مشکلی ازبابت رابطه داشتن ندارم
من با اینکه دوقلو دارم هفته ای دوبار رابطه دارم و ارضا میشم البته طول سرویکسم ۴۸بود
تا الانم خدارو شکر هیچ اتفاقی نیوفتاده ولی شوهرم خیلی هوامو داره و خیلی تو کارش وارده😁
تو ان تی۴۸بود
ریسک نکنید بهتره، منم دوقلو داشتم نزدیکی کردم فرداش خونریزی افتادم و دوروز بعد که هنوز لکه بینی قطع نشده بود قلب یکیش ایست کرد، حالا مطمئن نیستم دلیلش این بود یا نه 😢
عزیزم من طول سرویکس اینام یادم نمیاد ولی از اول تا آخر نزدیکی با ارضا داشتم و مشکلی نداشتم
من طول سرویکسم ۳۲ بود و دکترم گفت به هیچ عنوان نزدیکی نداشته باش
توی ان تی ۴۲ بود توی آنومالی ۴۸
گلم حتما خودشم مشکل داشته وگرنه رابطه در حدی نیس که بخواد با یه بار انجامش باعث سقط بشه
سلام اگر سابقه سقط جنین و زایمان زودرس و انقباض و لکه بینی نداشتید ، طول سرویکس هم خوبه و با مشورت پزشک معالج میتونید رابطه داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه