سلام برای اینکه مرحله آی یو آی شروع کنم باید حتما روز سوم پریود برم پیش دکتر؟؟ نمیشه روز چهارم برم؟؟
0
1400/01/09
نسترن ..
سلام اشکالی نداره من روز چهارم رفتم
0
1400/01/09
سوال کننده
عه پس خوبه
0
1400/01/09
سوال کننده
بعد از معاینه دوباره گی باید برم همون روز داروهارو مینویسه؟
0
1400/01/09
نسترن ..
خودش میگه کی بیای
0
1400/01/09
سوال کننده
ممکنه قبول نکنه؟
0
1400/01/09
سوال کننده
فعلا فردا روز دوم پریودمه قراره زنگ بزنم وقت بگیرم
0
1400/01/09
🤱 Hani Joonii💜
من ک دکترم حتی اگ وقت قبلی هم نداشته باشم روز دوم و سوم پریودی بدون نوبت قبول میکنه
ننبشه حضوری بری؟
ننبشه حضوری بری؟
0
1400/01/09
🤱 Hani Joonii💜
نمیشه؟
0
1400/01/09
سوال کننده
نه این مرکز ناباروریه خیلی شلوغه
0
1400/01/09
نی ناس فرهمند
برید،،، حتما نتیجه میگیرید
0
1400/01/09
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم روز ۱ تا ۳ پریود باید بری ؛ البته بعضی مرکز یا دکترا ۴ پریود قبول نمیکنن ؛ شاید دکتر شما قبول نکنه نمیتونی فردا حضوری بری
0
1400/01/09
❤️panah❤Rasta❤ 😍
؟؟
0
1400/01/09
❤️panah❤Rasta❤ 😍
بعضی جاها هم قبول میکنن ولی ریسکه گلم حالا اکه تقریبا نزدیکه شما فردا زنگ بزن شاید همون فردا بهت نوبت بده پس فردا نیستن ؟؟ که روز سوم پریودت میشه
0
1400/01/10
سوال کننده
دکترم نزدیک نیس ۳ساعت راهه
0
1400/01/10
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه
0
1400/01/10
سوال کننده
فردا حتما زنگ میزنم ببینم واسه چهارشنبه نوبت میدن میشه روز سوم پریودم
0
1400/01/12
پزشک اوما
سلام خیر مشکلی ندارد روز چهارم سیکل بروید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



341

