سلام من ۲۸ ساله هستم روز موعد بی بی زدم هاله کمرنگ انداخت ولی ۴ روز بعدش یعنی دیشب پریود شدم و اول لکه بینی بعد خونریزی امروز شروع شد من سابقه ۳ بار سقط دارم که بعد سقط سوم ازمایش انعقادی دادم و مشخص شد باید امپول انوکساپارین به محض مثبت شدن بی بی چک بزنم و من ۴ روز زدم اسپیرین هم که میخورم الان مشکل اینجاس من نمیدونم آغاز پریود م یا آغاز سقط چون گروه خونی منفی هستم اگه سقط باشه باید رگام بزنم
نمیدونم اگه باردار نبودم چرا بی بی هاله زد مشکل اینجاس که نمیدونم الان درحال سقط هستم یا پریودی...
پرسش (1400/01/09):
بی بی چک هاله انداخت روز موعد کمرنگ ولی..
8954
57
1400/01/09
سوال کننده
0
1400/01/09
هستی محمدی
خوب برو دکتر
0
1400/01/09
هستی محمدی
اینجا کسی جواب دقیق نمیدونه
0
1400/01/09
سوال کننده
دکترها نیستن تو عید
0
1400/01/09
حیدر کوچلو 😊😊
عزیزم برو دکتر
0
1400/01/09
f g
بیمارستان ک هستن
0
1400/01/09
حیدر کوچلو 😊😊
بیمارستان هم بری خوبه
0
1400/01/09
یلدا 😊
عزیزم بی بی چکتو بفرست
1
1400/01/09
یلدا 😊
شاید تبخیر بوده
0
1400/01/09
سوال کننده

0
1400/01/09
سوال کننده
هاله کمرنگ بود تو عکس نشون نمیده
0
1400/01/09
یلدا 😊
اگه باردار بودی الان دوباره بزنی صد در صد هالش تیره میشه
0
1400/01/09
سوال کننده
اگه الان بزنم منفی باشه حامله نبودم؟؟
0
1400/01/09
یلدا 😊
چرا نشون میده ولی من چند بار اینجوری هاله انداخته ولی مثبت نبوده
0
1400/01/09
حیدر کوچلو 😊😊
بیبی داری تو خونه بزن دوباره
0
1400/01/09
rezvan 🤱❤
مثبته
0
1400/01/09
یلدا 😊
آره یعنی باردار نیستی
0
1400/01/09
rezvan 🤱❤
ولی مجددبزنم
0
1400/01/09
سوال کننده
الان که خونریزی شروع شده ولی میرم میزنم
0
1400/01/09
یلدا 😊
اگه تو خونه داری دوباره بزن
0
1400/01/09
سوال کننده
۳ ساله تا میفهمم باردارم سقط میشه
0
1400/01/09
یلدا 😊
برو بزن اگه منفی شد یعنی پریود هستی الکی هم به خودت استرس نده
0
1400/01/09
سوال کننده
خدا میدونه چه رنجی کشیدم
0
1400/01/09
یلدا 😊
ولی اگه مثبت شد زودی برو دکتر یعنی جنگی برو
0
1400/01/09
rezvan 🤱❤
😢
0
1400/01/09
سوال کننده
باشه
0
1400/01/09
rezvan 🤱❤
الان داری یکی دیگه بزنی؟
0
1400/01/09
یلدا 😊
میدونم چی میکشی گلم منم یه سقط داشتم ولی من هفتم خیلی زیاد بود 27هفته ایست کرد اینم به زور بعد سه سال باردار شدم
0
1400/01/09
سوال کننده
دوستان انگار به بی بی چک هاله دار امیدی نیس
0
1400/01/09
سوال کننده
نه میخرم
0
1400/01/09
یلدا 😊
آره گلم ولی اگه بعد 10دقیقه یا زیاد افتاد اعتبار نداره
0
1400/01/09
سوال کننده
نه اولش افتاد خط کمرنگ
0
1400/01/09
یلدا 😊
من وای میستادم بالا بی بی چک بعد 20دیقه هاله میزد آنقدر امید وار میشدم بعدش پریود میشم
0
1400/01/09
سوال کننده
الکی یعنی ۴ روز دارم امپول میزنم
0
1400/01/09
یلدا 😊
اگه مطمئنی بارداری الان برو بیمارستان بخش زایمان اونجا بهت کمک میکنن
0
1400/01/09
یلدا 😊
یا برو بتا بده اگهه باردار باشی مثبت میشه
0
1400/01/09
یلدا 😊
منم آمپول اونکسا میزنم خیلی سخته
0
1400/01/09
فاطمه ح
دوستان کسی لکه بینی داشته؟
0
1400/01/09
سوال کننده
باشه اول بی بی بزنم بعد میرم بتا
1
1400/01/09
یلدا 😊
برو انشالله هر چی صلاحته اون باشه
0
1400/01/09
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
به نظر من به بی بی اطمینان نکن برو بیمارستان شاید اصلا نشون نده من که زدم کامل منفی بود رفتم آزمایش مثبت شد
0
1400/01/09
min@ m
هالش ک مشخصه عزیزم مثبته
0
1400/01/09
سوال کننده
ولی خونریزی کم و اگه بینی زیاد دارم
0
1400/01/09
سوال کننده
لکه
0
1400/01/09
🍃⚘Marjan⚘🍃
آزمایش بتا بده
اگه سقط باشه هنوز بتات تو رنج بارداری میشه نتیجش
اگه سقط باشه هنوز بتات تو رنج بارداری میشه نتیجش
0
1400/01/09
zahra m71
عزیزم بعضی وقتا خطا دارن من ماهه پیش روزه قبل موعدم بی بی چکم مثبت شد یه ساعت بعدش پریود شدم.
شما هم احتمالا همون پریودیه چون به این سرعت که سقط نمیشه
شما هم احتمالا همون پریودیه چون به این سرعت که سقط نمیشه
0
1400/01/09
عاطفه موسوی
اکثر دکترها از شنبه اومدن مطب شماهم فردا زنگ بزن ببین باز هستن برو
0
1400/01/09
عاطفه موسوی
شاید هم بارداری شیمیایی بوده
0
1400/01/09
👸monireh👸 .....
خب چرا نمیری سونو عزیزم
0
1400/01/09
👸monireh👸 .....
منم دوتا سقط داشتم و از چهار هفتگی دارم شبی یک انوکساپارین میزنم.اسپرین هم میخوردم که لکه بینی داشتم دکتر قطعش کرد
0
1400/01/09
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
تیتر بتا بدین مشخص میشع
0
1400/01/09
سوال کننده
بی بی چک زدممنفی بود الانم خونریزی پریودی دارم
0
1400/01/10
معصومه جلالی
بازجای شکرش باقی هست که سقط نبوده
0
1400/01/12
پزشک اوما
سلام شما باید تیتر بتا بدهید ، بی بی چک قابل اطمینان نیست
0
1400/01/12
پزشک اوما
همیشه آمپول و قرص را باید بعد از اطمینان از تیتر بتا بزنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




