Ooma
پرسش (1400/01/09):

تست بتا بعد سقط

سلام . من حدود ۳۰ روز پیش سیط داشتم و الان مجدد پریود شدم پزشکم تست بتا بهم داده دوران پریودی میتونم این تست بدم؟؟؟

بله ربطی نداره به پریود میتونی ازمایش بدی اما بعد از پریود سونو بدی بهتره
پریود ک بشی بتات صفر شده
ولی اگه دوس داری میتونی آزمایش بدی
اره دکتر بعد سقط گفت ۲۰ روز که گذشت ازمایش بتا بده . به عید خورد و الان شد ۳۰ روز الانم دارم پریود میشم . پس لزومی نداره نرم تو دوران کرونا
سلام بله میتونید تست بتا بدهید اما واجب تر از بتا این است که بعد از سقط سونو بدی تا از دفع کامل بقایا بارداری مطمعن شوید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.