سلام ازمایش گلوکزم بالا بود دکتر غدد گفتن زیاد بالا نیست با صبحانه تکرار کنم عکس هر دو ازمایشو میزارمراهنماییم کنین لطفا که خوبه ازمایشم یا نه
چون نگرانم خیلی و رژیم قندی بگیرم اگه بالاست
پرسش (1400/01/09):
ازمایش قند بارداری رو چک کنین لطفا چطوره
438
34
1400/01/09
سوال کننده
0
1400/01/09
سوال کننده

0
1400/01/09
سوال کننده
این ازمایش اولی با گلوکز
0
1400/01/09
سوال کننده

0
1400/01/09
سوال کننده
اینازمایش دومی با رعایت یکمی رژیم
و با صبحانه
و با صبحانه
0
1400/01/09
fatima ghasemi
یکم اومده پایین باید دکترت تشخیص بده... واسه من فقط یکساعتم بالا بود دوهفته رژیم قندی گرفتم نرمال شد گفت خوبه همینجور رعایت کن و خیلی کم مصرف کن...
0
1400/01/09
fatima ghasemi
آزمایش اول خیلی خیلی بالا بوده
1
1400/01/09
fatima ghasemi
ولی آزمایش دومی خوبه نرمال شده...
0
1400/01/09
سوال کننده
اولی ازمایشگاش معتبر نبود و نسبت به رنجی که داره دکتر غدد گفت خیلی بالا نیست
مجددشو جای خصوصی رفتم ولی رژیمم کامل نبود
میخوامکامل رژیمبگیرم برنامه اگه دارین برامبفرستین
مجددشو جای خصوصی رفتم ولی رژیمم کامل نبود
میخوامکامل رژیمبگیرم برنامه اگه دارین برامبفرستین
0
1400/01/09
fatima ghasemi
برنامه دارم واسم نوشته... اما فک کنم براساس وزن و اینا خودتون مینویسن...
0
1400/01/09
fatima ghasemi
اگه میخوایین تا بفرستم
0
1400/01/09
کوثر 💜
دومیه خوبه نرماله اولی بالاس
0
1400/01/09
fatima ghasemi
واسه من یکساعتم 199 بود بعد رژیم شد 111
0
1400/01/09
سوال کننده
چقد خوب
0
1400/01/09
سوال کننده
اره بفرست بیزحمت
0
1400/01/09
سوال کننده
مرسی کوثری جون
حس میکنمباید پایین تر بیاد بازم واسه شماها چند بود
حس میکنمباید پایین تر بیاد بازم واسه شماها چند بود
0
1400/01/09
سوال کننده
میترسمغدد انسولین بده 😕
0
1400/01/09
سوال کننده
باید خیلی رعایت کنم
0
1400/01/09
fatima ghasemi

0
1400/01/09
fatima ghasemi

0
1400/01/09
lila s
رعایت کن چیزی نمیشه ولی با رعایت خیلی پایین میاد مخصوصا قند رو حذف کن به جاش با کشمش یا توت رو اضافه کن نوشابه رو هم حذف کن این دوتا خیلی میبره بالا قندو مربا هم نخور
0
1400/01/09
سوال کننده
ممنونم فاطیما جون خیلی لطف کردی عزیزم
0
1400/01/09
سوال کننده
چشم گلی جون مرسی عزیزم 🙏
1
1400/01/09
fatima ghasemi
قربونت گلم
0
1400/01/09
😍peransa😍 .
سلام من قند ناشتام ۹۲
یک ساعته ۱۳۰
دوساعته ۹۹
رژیم بگیرم ناشتا پایین میاد؟؟
یک ساعته ۱۳۰
دوساعته ۹۹
رژیم بگیرم ناشتا پایین میاد؟؟
0
1400/01/09
Azi 💖 ...
سلااممنم قند یک ساعت ۱۴۸ بود دکتر گف رژیم بگیر
دوباره باید چک کنم
دوباره باید چک کنم
0
1400/01/09
Azi 💖 ...
اره عزیزم منم ۹۳ بودم ماه پیش با رژیم شد ۸۶
0
1400/01/09
Azi 💖 ...
عزیزم بااجازت منم از اینا استفاده میکنم
0
1400/01/10
سوال کننده
میگن که با رژیم اوکی میشه به امید خدا بریمجلو انشاا... که حل بشه واسه هممون 🙏🙏🙏
1
1400/01/12
پزشک اوما
سلام آزمایش دومی نرمال است اما بهتره رژیم غذایی را هم رعایت کنین
0
1400/01/12
سوال کننده
ممنونم خانمدکتر 🌹 نمیدونم چرا غدد میگه بالاست باید زیر ۱۲۰ باشه
اگه پایین نیاد انسولین بایدبزنم
طبق رژیمی هم که دارم کلا همین رنجه پایینتر نیست
اگه پایین نیاد انسولین بایدبزنم
طبق رژیمی هم که دارم کلا همین رنجه پایینتر نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




