دوست من شب این حس رو داشت صبح کیسه آبش ترکید از شما رو نمیدونم گل
انشالله ک خیره طبیعی هستی یا سز؟
من سزارینم واسه 15ام وقت دارم
منم این علائمو داشتم چن روز بعد کیسه ابم ترکید 😁
حس میکنم ی چیزی تو رحممه الان میخاد بیوفته بیرون خیلی ام سوزش داره
خب پس طبق گفته دوستمون احتمالا کیسه آبت در شرف ترکیدنه نمیشه تاریخ زایمانت رو جلو بندازی؟
من همون شب با دوستم میحرفیدم دقیقا همین حرف بهم زد
البته من سوزش نداشتم .دوروز قبلشم درد داشتم nstدادم گفتن انقباض نداری فقط حس میکردم الان بچه میفته پایین.سرپام بودم دسشویی شدید داشتم
آخه زایمانمم ی جوریه ک فقط باید دکتر خودم باشه آخه بهش پول دادم تو دفترچم الکی نوشته سزارین
نگران نباش پس استراحت کن راه نرو نزدیکی نکن جون سز هستی
خب پس مراقب باش پله روی نکن سرپا نمون توالت فرنگی استفاده کن چمبر نشین
کاش سزارین نبودی طبیعی خیلی راحت تره
آره باید استراحت کنم چون فقط وقتی راه میرم این جوری میشم