اگه به این باشه باید برنامه هفتگی بدیم شوهرا خخخ
حالا کسایی که اینارو نوشتن بخدا خودشون رعایت نمیکنن
عزیزم روزش نزدیکی داشته باش اگ ب دلت اومده
تخمک تا 24 ساعت زنده میمونه
عزیزم کلا شب اول و وسط و اخر ماه قمری نزدیکی ب قصد بچه دار شدن خوب نیست چون اثرات ماه روی کره زمین خیلی زیاده
وای من نمیدونستم اقدام کردم😭😭😭
ن اصلا ربطی نداره .من ک شب نیمه شعبان نطفه ام بسته نشده بود صورتم ماه گرفتگی داره
نسترن بد ب دلت راه نده اصلا
ای خدا
شب عیده
کی میگه بده
بیخیال
دست از این خرافاتا بردارین خواهشا
دوشنبه نیمه شعبانه شبش که ازاذان مغرب یاازساعت ۱۲شب گذشت اقدام کن
منم تواقدامم میخوام همین کاروکنم