سلام عزیزم
هر دوازده ساعت یدونه مترونیدازول بخور،وشیاف واژینال مترو نیدازول انجامبده...یکی دو روز بعد خوب میشی
دوش واژینالم خوبه...با اینکه میگن خوب نیست اما من همون دفعه اول جواب گرفتم.....
سلام اگر بوی بد ماهی دارد عفونت باکتریایی است ، یه دوره ژل واژینال مترونیدازول و قرص مترونیدازول هر ۸ ساعت یک عدد و کپسول فلوکونازول ۱۵۰ میلی گرم سه عدد سه شب در میان یک عدد، ژل مترونیدازول که ۵ شب واژینال مصرف کردی، سه شب هم کرم واژینال کلوتریمازول استفاده کنید
ممنون از پاسختون
بوی بد ماهی نیست که مثل ماهی گندیده باشه
بوی زهم ماهی هست مث ماهی خام
سلام مجدد
پزشکمحترم اوما
من دقیقا وسط سیکل قرار دارم و فردا روز تخجک گذاری هست طبق اوما
از دیشب تو ترشحاتم رگه های خون هست
به رنگ قرمز
علتش چی هست؟
مربوط به عفونت باکتریایی هست که دارو بهم دادید؟
سلام اگر فقط یکی دو روز بود ممکنه بعلت تخمک گذاری باشه اما اگر ادامه داشت حتما به پزشک مراجعه کنید