سلام....
پسرم سه ماه و ش روز داره.از بدو تولد با کوچکترین صدایی میپره از خواب....و به خصوصپر دستهاش زیاده...کلا احساس میکنم استرس داره....همیشه یه دستشو مشت میکنه و زیر گردنش میزاره..مدام دوست داره در هر حالتی که باشه حتی خواب کنارش باشم.....خواب عمیق اصلا نداره......تا از کنارش بلند میشم سریع حتی اگه خواب عمیق باشه بیدار میشه...و وقتی هم بیدارشه انگار نگرانه و دستهاش تکون میخورن به خصوص یه دستش....وقتی باهاش بازی میکنم این حالت لرزش کم میشه...کلا هر چیزی که نگرانش کنه تکون دستهاش بیشتر میشه بعضی شبها تا قنداق نکنم دستهاشو نمیتونه بخوابه...خیلییی ناراحتم ....نمیدونم برطرف میشه این حالتها یا باید ببرمش متخصص؟
پرسش (1400/01/08):
پَرِش دست نوزاد سه ماهه
395
18
1400/01/08
سوال کننده
1
1400/01/08
رویا 😇😇
سلام اینایی ک گفتی مختص همه بچهاست عجیب نیس
اگر واقعا دستش خیلی لرزش داره ببر دکتر ولی بعد میدونم چیزیش باشه
اگر واقعا دستش خیلی لرزش داره ببر دکتر ولی بعد میدونم چیزیش باشه
1
1400/01/08
🥰🥰 😍
پسره منم همینطوره هرشب قنداقش میکنم ازبس دستش را میبره تو صورتش وخودشا بیدار میکنه
1
1400/01/08
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
دقیقا پسر منم همینه.با کوچکترین حرکت یا صدا دستاش میپره و کلا خودشم میپره
1
1400/01/08
آرامش )sokot(
پسرمنم همینجوری هرشب قنداش میکنم دیگه راحت میخوابه
1
1400/01/08
مامان ارغوان
با پارچه قنداقش کن راحت بخوابه هنوز به فضای بیرون رحم عادت ندارن
0
1400/01/08
سوال کننده
فک نمیکنم ززیاد طبیعی باشه...من فکر میکنم استرش داره...
0
1400/01/08
مریم جون
خوب هر زمان میخواد بخوابه دستاشو با یه پارچه یا پتو مثل قنداق ببند
1
1400/01/08
رویا 😇😇
اون الان از دنیا هیچی نمیفهمه ک استرس داشته باشه
معمولا از ۶ماه اضطراب جدایی میاد سراغ بچه و بیتابی میکنه موقع خواب
معمولا از ۶ماه اضطراب جدایی میاد سراغ بچه و بیتابی میکنه موقع خواب
0
1400/01/08
...👑zahra👑 ...
پسرمنم با کوچیکترین صدا میپره دستاش
0
1400/01/08
سوال کننده
خودم حس میکنم استرس داره..تا تنها میشه اصلا نحوه گریه کردنش مشخصه بی تابه..نگرانه و میترسه...
اتفاقا میگن بچه از دوران جنینی شادی..استرس و ترسو حس میکنه
اتفاقا میگن بچه از دوران جنینی شادی..استرس و ترسو حس میکنه
1
1400/01/08
پزشک اوما
سلام این کارها را همه نوزاد ها انجام میدهند و این نشانه کنجکاوی نوزاد است ، در مورد لرزش هم ، اگر لرزش دست بعد از اینکه دستش را میگیرید از بین میرود مشکلی ندارد اما اگر لرزش دست پیوسته است بهتره متخصص اطفال ببیند ، لرزش های خوش خیم در نوزاد مشکلی ندارد اما اگر تشنج نوزادی باشد باید پیگری شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




