سلام پسر من ۴ ماه و نیمشه از سه ماهگی داره ۶۰ سی سی شیرخشک میخوره فقطم شیرخشک میخوره شیر منو دیگه نخورد از ۳ ماهگی الان گفتم یکم زیاد کنم بهش ۷۰ یا ۸۰ میدم میخوره ولی دو بار تا الان گریه های وحشتناک میکنه و یه آروق گنده میزنه ساکت میشه.۴ روزه زیاد کردم دو بار اینجوری شده.اولین بار عرق نعنا یکم دادم یه آروق گنده زد درجا ساکت شد.امروز هم همینطور.واقعا بزا ۱۰ تا اضافه شیرخشکه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



515
1400/01/07





