بچه ها بدنم خیلی درد میکنه و بی حالم اصلا نمیتونم بلند شم
گلومم میخاره فکر کنم لوزه هام کرم کرده
چی بخورم زود خوب شم 😭
به نظر تون داروی امام کاظم ضرر داره؟
پرسش (1400/01/07):
بچه ها سرما خوردم🤕🤒😷🤧بیاین کمک
600
14
1400/01/07
سوال کننده
0
1400/01/07
فاطمه مرادی
بنظرم یسر برو دکتر شاید کرونا باشه
1
1400/01/07
فاطمه مرادی
این بدن درد و بی حالی از علایمکروناست . ان شاالله که نباشه ولی حتما یسر برو دکتر. تو دوران بارداری برا سرماخوردگی هم نباید خوددرمانی کنی
0
1400/01/07
سوال کننده
نه کرونا نیست چند وقته گلوم میخواد درد بگیره هر دفعه که طوری میشه بعدش سرما میخورم
0
1400/01/07
رستا (◔◡◔)
آب پرتقال و لیمو شیرین عالیه
0
1400/01/07
رستا (◔◡◔)
اگه بدن درد داری میتونی استامینوفن ساده بخوری
0
1400/01/07
رستا (◔◡◔)
سوپ گرم و شیرداغ
و شلغم پخته
این مدت غذای سرخ کردنی و چرب نخور
و شلغم پخته
این مدت غذای سرخ کردنی و چرب نخور
0
1400/01/07
رستا (◔◡◔)
منم لوزه داشتم وقتی سرما میخوردم گلوم ورم میکرد و خیلی خس خس میکردم واقعا عذاب میکشیدم عمل کردم خیلی فرق کرد
0
1400/01/07
نسترن ..
سلام منم همینجوریشدم
0
1400/01/08
سوال کننده
اصلا فایده نداره😭
0
1400/01/08
سوال کننده
نمیخورم فقط سوپ
0
1400/01/08
پزشک اوما
سلام اصلا مصرف دارو امام کاظم و داروهای گیاهی در بارداری توصیه نمیشود،سوپ داغ، آب ولرم و آبلیمو و زنجبیل و عسل ، مایعات ولرم، میوه و سبزی بیشتر مصرف کنید ، ممکنه کرونا باشه ، دمای بدن را چک کنید . اگر آبریزش بینی دارید میتونید دیفن هیدرامین استفاده کنید و اگر گلو درد دارید اکسپکتورانت یا دکسترومتورفان بخورید
1
1400/01/08
سوال کننده
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




