Ooma
پرسش (1400/01/07):

بچه ها سرما خوردم🤕🤒😷🤧بیاین کمک

بچه ها بدنم خیلی درد میکنه و بی حالم اصلا نمیتونم بلند شم
گلومم میخاره فکر کنم لوزه هام کرم کرده
چی بخورم زود خوب شم 😭
به نظر تون داروی امام کاظم ضرر داره؟

بنظرم یسر برو دکتر شاید کرونا باشه
این بدن درد و بی حالی از علایم‌کروناست . ان شاالله که نباشه ولی حتما یسر برو دکتر. تو دوران بارداری برا سرماخوردگی هم نباید خوددرمانی کنی
نه کرونا نیست چند وقته گلوم میخواد درد بگیره هر دفعه که طوری میشه بعدش سرما میخورم
آب پرتقال و لیمو شیرین عالیه
اگه بدن درد داری میتونی استامینوفن ساده بخوری
سوپ گرم و شیرداغ
و شلغم پخته
این مدت غذای سرخ کردنی و چرب نخور
منم لوزه داشتم وقتی سرما میخوردم گلوم ورم میکرد و خیلی خس خس میکردم واقعا عذاب میکشیدم عمل کردم خیلی فرق کرد
سلام منم همینجوریشدم
اصلا فایده نداره😭
نمیخورم فقط سوپ
سلام اصلا مصرف دارو امام کاظم و داروهای گیاهی در بارداری توصیه نمیشود،سوپ داغ، آب ولرم و آبلیمو و زنجبیل و عسل ، مایعات ولرم، میوه و سبزی بیشتر مصرف کنید ، ممکنه کرونا باشه ، دمای بدن را چک کنید . اگر آبریزش بینی دارید میتونید دیفن هیدرامین استفاده کنید و اگر گلو درد دارید اکسپکتورانت یا دکسترومتورفان بخورید
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.