باسلام و عرض ادب و احترام و تبریک سال نو
بنده در هفته ۱۱ ام بارداری هستم.گاهی سوزش ورم و نفخ شدید دارم بصورتی ک شبها از درد نمیتونم بخوابم..دکترم قرص یدوفولیک داده ک با خوردنش نفخ و دردم بیشتر میشه..شربت لاکس ژل هم میخورم ک گاهی اثرگذار نیست.بخاطر همین ۱هفته اس ک قرص یدوفولیک رو نخوردم.خواستم اولا راهکار سوزش معدمو بدونم و اینکه عدم مصرف یدوفولیک تو این ۱هفته آیا تاثیر بدی روی مغز جنین گذاشته؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



465
1400/01/07




