Ooma
پرسش (1400/01/07):

ترشح سینه قبل از پریود

سلام،من بیشتر از یکسال و نیمه که توی اقدامم،پریودام‌منظمه
هر ماه تقریبا ۱۰ روز مونده به پریودم سینه هام درد میگیرن و اگه نوکشو فشار بدم یه قطره ترشح بی رنگ‌ازش میاد،بعد از دو سه روز هم خوب میشه
این ترشح دلیلش چیه؟

احتمالا پرولاکتینت بالاس
پرولاکتینت بالاس
باید آزمایش خون بدم؟
بله
روز دوم یا سوم پریودی انجام بدی بهتره
اگه بالا باشه میتونه مانع بزرگی باشه برا باردارشدن
۲۴ ساعت قبل ازمایشم فعالیت سنگین و ورزش نداشته باش
سوتین نبند
ب سینه هات اصلا دست نزن
سعی کن لبنیات هم نخوری
نیم ساعت قبل ازمایشم با ارامش بشین
نزدیکی هم نکن
سلام مشکل خاصی ندارد و نوک سینه ها هم فشار ندهید ، اگر در حالت عادی ترشح دارد باید آزمایش پرولاکتین بدهید
ممنون عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه